۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۶۶۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ناکارآمد جلوه دادن نظام، مهم ترین هدف دشمنان نظام است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی را یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای تبیین خدمات ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی به عموم جامعه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز در نشست مشترکی با مدیران دستگاه های فرهنگی استان که به مناسبت در پیش بودن دهه مبارک فجر در ساری برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی متمایز نسبت به دیگر کشورهای جهان دانست و گفت: انقلاب ملت ایران بر پایه دین و ارزش های الهی شکل گرفته است.

وی با بیان این که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور در صحنه مردم در عرصه های مختلف است، افزود: ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی با بصیرت و حضور اثرگذار خود همچون سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.

حجت الاسلام غلامی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و اعتقاد، باور و ایمان قلبی مردم دانست و تصریح: این اندیشه های ناب امروز مرز های جغرافیایی را در نوردیده و جهان مدار شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که نهضت عظیم ملت ایران به رهبری امام راحل و حضور ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: این انقلاب در مقطعی به پیروزی رسید که تحلیل های سیاست مداران جهان بر خلاف این رویداد بزرگ بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحلیل گران جهان هیچ گاه فکر نمی کردند که یک روحانی ساده و بدون هیچ امکانات و رسانه ای بتواند چنین انقلاب عظیمی را خلق کند، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از تحلیل های سیاست مداران بزرگ جهان را بی اثر گذاشت.

وی با بیان این که با بیان این که بسیاری از برنامه ها و نقشه های کشورهای بزرگ جهان نظیر آمریکا و برخی همپیمانان غربی اش در منطقه خاورمیانه با پیروزی انقلاب اسلامی با شکست سنگینی مواجه شد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که سال ها منافع خود را در حضور و غارت منابع داخلی ایران می دیدند با پیروزی انقلاب دستان پلیدشان از منابع عمومی یک ملت کوتاه شد.

حجت الاسلام غلامی با تأکید براین که انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد، تصریح کرد: آمریکا که یک روزی خود را کدخدا و تک قدرت جهان می دانست امروز در برابر ملت ایران خوار و ذلیل است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب قطع منافع آمریکایی از کشورمان و حتی برخی کشورهای منطقه شد، بیان داشت: آمریکایی ها با غارت اموال و منابع داخلی کشورهای مظلوم منطقه امروز به قدرت جهانی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که آمریکایی ها در 38 سال گذشته بارها شکست های سنگینی را از سوی ملت بزرگ ایران متحمل شده اند، افزود: ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد آمریکایی ها منابع و ظرفیت کشورمان را به تاراج ببرد.

حجت الاسلام غلامی از انقلاب اسلامی به عنوان یک موهبتی الهی یاد کرد و با بیان این که این نهضت عظیم همچون یک معجزه الهی بود که امروز در میان ملت های جهان عزیز و قابل احترام است، گفت: امروز وظیفه همه ما است تا از دستاوردهای ارزشمند این انقلاب حراست و پشتیبانی کنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ غنی اسلام و الهام گیری از عاشورای حسینی به زعامت و رهبری امام خمینی(ره)، منافع استکباری جهان را به مخاطره انداخته است، تصریح کرد: امروز ملت ایران هر چه دارد به برکت اسلام ناب و ارزش های دینی و انقلاب حاکم بر این کشور است واگر این اصول کمرنگ شود نفوذ دشمن به کشورمان جدی تر خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تا زمانی که روحیه اسلامی و انقلابی بر ملت ایران حاکم باشد هیچ نیروی شیطانی نمی تواند بر این ملت غلبه کند، بیان داشت: امروز همه تلاش و هدف دشمنان اسلام و انقلاب تضعیف اصول انقلابی کشورمان است.

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در صحنه و بصیرت ملت ایران جوشش دارد و همانند گذشته پویا است، خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت و هوشیاری ملت ایران دشمنان را از افکار واهی برای دست اندازی به این کشور مأیوس و ناامید خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت آرمان ها و ارزش های انقلابی بهره گیریم، تصریح کرد: امروز کشورمان برای ایستادگی در برابر توطئه ها و هجمه های سنگین دشمنان نیازمند افکار و آرمان های انقلابی است.

حجت الاسلام غلامی در ادامه همچنین بر ضرورت تبیین ابعاد کارآمدی نظام بر اساس ارزش های معنوی و احکام الهی برای جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز خطی در داخل و داخل به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی در سه دهه اخیر هستند که باید این توطئه خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی را یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای تبیین خدمات ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی به عموم جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که وظیفه روحانیت در وضعیت کنونی بسیار سنگین تر از گذشته است، گفت: امروز همزمان باید در سه حوزه امنیتی، نظامی و فرهنگی اقتصادی فعال و دقیق باشیم و بیش از همه در موضوع فرهنگی و اقتصادی تمرکز شود چون در اوج تهاجم و هجمه از جانب دشمن قرار داریم.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که یکی از چالش های پیش روی انقلاب اسلامی، روحانیت سنتی است که تنها می خواهد روایت وحدیث بخواند وهیچ وظیفه ای در قبال انقلاب اسلامی وسیاست نداشته باشد، افزود: این تهدیدی برای نظام محسوب می شود و به بصیرت وآگاهی بیشترنیاز است.

وی با بیان این که در کشور ما کسانی در مقام و منصب ها به رقابت می آیند که نظام را قبول ندارند و این ها جامعه را به جاهای باریک می کشاند، تصریح کرد: این خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی است که امیدواریم جبهه مردمی انقلاب بتواند جلوی این خطر را بگیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید در ابتدا به خطری که از داخل متوجه نظام است توجه کنیم، گفت: بسیاری از حکومت های دینی واسلامی، پیامبران و انبیای الهی از داخل ضربه خوردند و این موجب عدم گسترش دین الهی در جامعه شد./202/950/ب1

ارسال نظرات