۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۴۶۴۴
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

آشنایی بانوان با مسائل فرهنگی و مذهبی تأثیر مثبتی بر جامعه می‌گذارد

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که قشر بانوان در رفع و کاهش آسیب های جامعه بسیار تأثیرگذار است، گفت: فرهیختگی بانوان جامعه، آشنایی با مسائل فرهنگی و مذهبی به یقین در همسران، فرزندان و جامعه مخاطب سبب تأثیرگذاری مثبت آنها خواهد شد.
حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در حاشیه نخستین نشست بانوان فرهیخته فعال در عرصه فرهنگی خوزستان که بعداز ظهر امروز در سالن جلسات تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، این طرح را بسیار مؤثر خواند و ابراز داشت: بانوان قشر مهمی از جامعه و نقش تأثیرگذاری در فرهنگ و تربیت اقشار مختلف جامعه دارند.

وی با بیان این که شناسایی، ساماندهی و تشکل بخشیدن به بانوان فرهیخته یکی از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است، ادامه داد: این بانوان فرهیخته با شرایط خاصی انتخاب می شوند، در هر شهرستان جمعیت آنها تشکیل می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به این که برنامه های مختلف که بنا است قشر بانوان به آن بپردازند، سیاست گذاری و تصمیم گیری و در پایان اجرا می شوند، افزود: این نشست در کنار برنامه های مختلف تبلیغات اسلامی که ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی همچون تشکل های مردم نهاد، قرآنی و تبلیغ و اعزام مبلغ است، بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که قشر بانوان در رفع و کاهش آسیب های جامعه بسیار تأثیرگذار است، بیان داشت: فرهیختگی بانوان جامعه، آشنایی با مسائل فرهنگی و مذهبی به یقین در همسران، فرزندان و جامعه مخاطب سبب تأثیرگذاری مثبت آنها خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی نیا با اشاره به حدیث معروف مبنی براینکه بهشت زیر پای مادران و جمله امام خمینی(ره) «از دامن زن مرد به معراج می رود»، گفت: این سخن ها بیانگر اهمیت تأثیر گذاری این قشر می باشد و با فرهیختگی بانوان به یقین تأثیرگذاری بالایی خواهند داشت./203/9453/ب1

ارسال نظرات