۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۱۱۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راهپیمایی اربعین در معرفی مکتب اهل بیت بسیار تأثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی راهپیمایی اربعین را در معرفی مکتب اهل بیت(ع) تأثیرگذار دانست و گفت: متأسفانه امروز دشمنان به نام اسلام و مسلمانان در گوشه گوشه دنیا جنایت انجام می دهند و این دنیای کفر نسبت به اربعین خشمگین است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار با خادمان و موکب داران اربعین خراسان جنوبی، اظهار داشت: اربعین حسینی در جهان از عظمت بالایی برخوردار است که نمی شود به تنهایی عظمت آن را در آمارها متصور شد.

وی گفت: در زندگی بیش از آن که توسعه ظاهری مهم باشد، توسعه معنوی دارای اهمیت است که باید مورد توجه همه قرار بگیرد، اربعین حسینی در جهان به عنوان مسأله بین المللی است که در آن زبان، رنگ و دین مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی راهپیمایی اربعین را در معرفی مکتب اهل بیت(ع) تأثیرگذار دانست و افزود: متأسفانه امروز دشمنان به نام اسلام و مسلمانان در گوشه گوشه دنیا جنایت انجام می دهند و این دنیای کفر نسبت به اربعین خشمگین است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان هر ساله راهپیمایی عظیم اربعین را مشاهده می کنند که در آن مسلمان و غیرمسلمان شرکت می کند، بنابراین درصدد هستند اربعین را باطل و ابطال کنند.

موسی جویند، رییس عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مردم استان در خدمت رسانی به زائران اربعین درخشیدند و حماسه ای باشکوه خلق کردند و با تمام ظرفیت وارد صحنه عمل شدند.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در اربعین حسینی 16 موکب را در شهر کاظمین برپا کرد، گفت: از این تعداد هشت موکب تغذیه و اسکان، چهار موکب نانوایی و دو موکب بهداشت و درمان بود، همچنین موکب هایی به نام شهدای منا در مرز چزابه از سوی سازمان حج و زیارت برپا شد./880/202/ب2

ارسال نظرات