۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۷۰۸۰۲
استاد حوزه علمیه:

فتنه به عزت و اعتماد نظام لطمه زد

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت: اعتماد و عزتی که سالیان سال با قطره قطره خون شهیدان به دست آمد برخی ها با ایجاد یک فتنه به این عزت لطمه زدند.
سلیمانی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سلیمانی امیری، عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم امشب به مناسبت 9 دی در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین(ع) این شهر اظهار داشت: برخی ها در بعد از جنگ تنها حساب خود را زیاد کردند و تجمل گرایی در زندگی خود رواج دادند.

وی گفت: امروز انسان ها در جامعه دو دسته شده اند عده ای از افراد ثروتمند شدند و ثروت باد آورده به دست آوردند اما عده ای از جوانان در جامعه شغل ندارند و بیکار هستند این دو دستگی به این دلیل است که فرصت هایی که در زمان توسعه در جامعه ایجاد شد عادلانه نبود.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: جوانان در این جامعه می خواهند وام ازدواج بگیرند برای اینکه زیرزمینی را رهن کنند باید دو ضامن داشته باشند اما برخی از آقایان وام های میلیونی می گیرند و کارخانه می سازند، این رفتارها کجا عادلانه است؟

حجت الاسلام سلیمانی امیری با بیان اینکه جوان دارای استعداد است اما چون آشنای کسی نیست نمی تواند وام بگیرد، تصریح کرد: دشمنان گرگ هستند، برخی فکر می کنند به گرگ می شود اعتماد کرد ولی ما نمی توانیم با گرگ مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: آمریکایی ها و استکبار فتنه 88 را ایجاد کردند آن ها گفتند اینقدر می آییم در خیابان ها تا میرحسین موسوی رییس جمهور شود، چرا برخی از خواص آبروی نظام را از بین بردند؟ چرا کاری کردند که برخی بگویند این نظام پوشالی است؟

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم خاطرنشان کرد: اعتماد و عزتی که سالیان سال به قطره قطره خون شهیدان به دست آمد این ها با ایجاد یک فتنه به این عزت لطمه زدند.

حجت الاسلام سلیمانی امیری با بیان اینکه برخی ها از درون خانواده انقلاب آمدند و بر علیه انقلاب فتنه به پا کردند، اظهار کرد: یکی می گوید امام حسین(ع) از حر گذشت چرا شما از فتنه گران نمی گذرید، حر توبه کرد و مسلمان شد اما این افراد می گویند نه تنها گناهکار نیستیم بلکه ظلمی انجام ندادید، شما که جزء دولتمردان هستید چرا این حرف را می زنید؟/203/880/ب1

ارسال نظرات