۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۰۶۸۶
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

قوه قضاییه دادگاه سران فتنه را تشکیل دهد/ نویسندگان نامه به ترامپ وطن‌فروش هستند

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه سران فتنه باید روزی محاکمه شده و پاسخگوی خیانتها و خسارتها باشند، گفت از قوه قضاییه تقاضا داریم دادگاهی برای سران فتنه تشکیل دهد تا برخی نگویند حصر باید رفع شود؛ در حالی که حصر کمترین مجازات برای رئوس فتنه است.
سردار آسودی - مراسم گرامیداشت 9 دی در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار محمدعلی آسودی، مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد انقلاب بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال 88 به‌صورت خودجوش به صحنه دفاع از نظام و انقلاب آمده و بصیرت خود را به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در یوم‌الله 9 دی ولایتمداری خود را نشان دادند، افزود: حضور میلیونی مردم در حماسه‌آفرینی این روز ثابت کرد ملتی که از ابتدای انقلاب گوش به فرمان ولی فقیه بوده و پیرو مکتب ائمه اطهار (ع) است، هیچ‌گاه فریب نمی‌خورد.

سردار آسودی تصریح کرد: حماسه نهم دی درواقع تجلی اراده خداوند برای حفاظت و حراست از نظام اسلامی بود؛ ازاین‌رو باید بگوییم نهم دی را خدا برای نظام اسلامی به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 ملت ایران با حضور 40 میلیونی در پای صندوقهای رأی حماسه بزرگی را خلق کردند، افزود: اما پس از انتخابات سران فتنه شکست خود را نپذیرفته و با ادعای تقلب، فتنه بزرگ را به وجود آورده و طرفداران آنها هم خسارتهای زیادی را به کشور و نظام وارد کردند.

سردار آسودی با بیان اینکه خسارتها و جنایتهای فتنه‌گران هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر امروز برای فتنه‌گران دادگاهی تشکیل شود همه خسارتها و جنایتهای آنها قابل بررسی بوده و باید پاسخگو باشند.

وی با تأکید بر اینکه سران فتنه که تاکنون کوچک‌ترین عذرخواهی و ابراز پشیمانی نداشته‌اند باید روزی محاکمه شوند، گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم دادگاه سران فتنه را تشکیل دهد تا عده‌ای به خود اجازه ندهند از رفع حصر صحبت کنند؛ در حالی که حصر کمترین مجازات برای سران فتنه است.

سردار آسودی با بیان اینکه فتنه‌گران کام ملت را تلخ کرده و به نیابت از دشمن اقداماتی برای تضعیف و سرنگونی نظام اسلامی انجام دادند، اظهار کرد: تلاش برای قداست‌زدایی و تردید‌افکنی درباره عملکرد مسؤولان نظام برخی از 15 اتهام آشکار سران فتنه است.

وی تصریح کرد: سران فتنه خود می‌دانستند نظام اسلامی امانت‌دار رأی مردم بوده و از همین صندوقها بنی‌صدر بیرون آمده بود اما باز هم در مسیر دشمن افتاده و بر ادعای تقلب پافشاری کردند.

سردار آسودی تصریح کرد: اکنون هم برخی از مسؤولان درخواستهایی نسبت به رفع حصر سران فتنه دارند در حالی که رفع حصر به طور کلی کار نادرستی است؛ ازاین‌رو از آن دسته از مسؤولانی که هر سال در آستانه نهم دی برای سران فتنه دلسوزی می‌کنند می‌خواهیم به مسائل مهم کشور و ملت بپردازند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بدون شک ملت ایران هیچ‌گاه فتنه سال 88 را فراموش نکرده و فتنه‌گران را نمی‌بخشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگارش نامه از سوی 30 نفر از ایرانیان خارج‌نشین به دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا برای افزایش تحریمها علیه ایران، اظهار کرد: هرکس در هر لباسی بخواهد به نظام اسلامی و ملت ایران خدشه و ضربه‌ای وارد کند، خائن است.

سردار آسودی تصریح کرد: بر این اساس 30 نفری که برای افزایش تحریمها با ترامپ نامه‌ نوشته‌اند ایرانی نبوده؛ بلکه وطن‌فروش و خائن هستند./9314/202/ب2

ارسال نظرات