۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۰۶۷۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

9 دی حماسه ای ماندگار و روز نمایش اراده الهی بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان 9 دی را حماسه ای ماندگار و سرنوشت ساز خواند و گفت: خلق حماسه 9 دی از سوی ملت ایران روز نمایش اراده الهی بود.
حجت الاسلام حیات الغیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، صبح امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: ۹ دی روز نمایش اراده الهی بود.

وی با بیان اینکه یوم الله 9 دی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: بصیرت مردمی حاصل خلق این حماسه ماندگار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به حضور ملت ایران در دی ماه 88 که یک روز زودتر از مردم سراسر کشور به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: مردم استان با حضور چشمگیر خویش  بصیرت، آگاهی و ولایت پذیری خود را نسبت به نظام نشان دادند.

وی مردم را سرمایه های ارزشمند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در سایه این پشتیبانی و سرمایه عظیم دسیسه های دشمن در هر برهه ای از زمان خنثی می شود و حضور مردمی همان نه گفتن به استکبار است.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام از هر فرصت و موقعیتی، یادآور شد: فتنه گران در ماجرای فتنه 88 فرصتی در اختیار دشمن قرار دادند که نقشه نفوذ را در پیش بگیرد.

وی افزود: دشمنان نظام و فتنه گران بصیرت و هوشیاری ملت ایران را فراموش کرده بودند و از این ماجرا غافل بودند مردمی که این نظام را به ثمر نشاندند به راحتی تسلیم خواسته دشمن نمی شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان انتخابات سال ۸۸ و به میدان آمدن عناصر بی بصیرت را فرصتی برای دشمن خواند و یادآور شد: بصیرت مردم ایران اسلامی باری دیگر دشمن را در اجرای نقشه شوم خویش ناکام گذاشت و این فتنه را خنثی کرد.

وی 9دی را تجلی بصیرت و لایتمداری عنوان کرد و افزود: در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت افزایی، حمایت و هوشیاری ملت ایران حماسه 9 دی طومار فتنه گران را پیچاند.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه فتنه ۸۸ خیانتی بزرگ در حق نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: فتنه گران امتیاز و اعتبار ویژه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان را پایین آوردند و در مقابل ملت ایران جلوی فتنه فتنه گران ایستادند و اقتدار نظام را به دنیا نشان دادند.

وی تصریح کرد: اراده و بصیرت ملت ایران در جریان خاموش کردن فتنه 88 به دشمن و استکبار ثابت کرد که فتنه و دسیسه های دشمن هرگز نمی تواند به اقتدار نظام و امنیت کشور ضربه بزند که چرا درایت و هوشیاری رهبری، بصیرت و آگاهی ملت ایران همواره جلوی ضربه دشمن و استکبار را می گیرد.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد بیان داشت: فتنه 88 و خیانت فتنه گران هرگز فراموش نمی شود، مردم ایران و شهدا فردای قیامت سر پل صراط جلوی فتنه گران را خواهند گرفت./9459/202/ب2

ارسال نظرات