۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۷۰۲۹۱
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

پیام حضور در راهپیمایی 9 دی تجدید میثاق ملت با آرمانهای نظام است

مدیر حوزه های علمیه لرستان 9 دی را یادآور رسوایی فتنه گران و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: پیام حضور در راهپیمایی 9 دی و گرامیداست این روز سرنوشت ساز تجدید میثاق ملت ایران با آرمانهای نظام، انقلاب و رهبری است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حماسه 9 دی در سال 88 از رخدادهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: در حماسه 9 دی به عنایت الهی و توجهات خاصه اهل بیت(ع)، درایت و کیاست رهبر معظم انقلاب، بصیرت و روحیه انقلابی و ولایت مداری مردم توطئه شوم دشمن خنثی، چشم فتنه در آن کور و فتنه گران رسوا شدند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه در سال 88 دشمن با هزینه سنگین براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته بود، خاطرنشان کرد: در حماسه معجزه آسای 9 دی نقش بی بدیل رهبری و ولایت پذیری مردم برای دوست و دشمن روشن شد.

وی در ادامه یادآور شد: در فتنه 88 دشمن با بی رحمی تمام ارزشهای الهی، اسلامی و انسانی را توسط عوامل خارجی و خواص بی بصیرت داخلی مورد هجمه خائنانه و بی رحمانه قرار داده بود.

حجت الاسلام میناپور تصریح کرد: حماسه 9 دی نشان داد تا مردم شریف و با ایمان در مسیر ولایت فقیه باشند و هیچ خطری آنها را تسلیم نخواهد کرد.

وی 9 دی را از ایام الله دانست و گفت: 9 دی عبور سالم و غرور آفرین ملت ولایی و شریف ایران از پیچ خطرناک تاریخی محسوب می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان پیام حضور در راهپیمایی 9 دی و گرامیداشت این حماسه بزرگ را تجدید میثاق ملت ایران با آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وی اهتزار پرچم رفیع ولایتمداری در مقابل بدخواهان و دگراندیشان و فرصت طلبان بیگانه پرست را از دیگر پیامهای حضور در راهپیمایی حماسه 9 دی عنوان کرد.  

حضور مردم در صحنه های انقلاب خار چشم دشمنان است

مدیر حوزه های علمیه لرستان شرکت در راهپیمایی 9 دی را وظیفه ای همگانی دانست و از همه اقشار فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان لرستان دعوت کرد که همچون گذشته با حضور خود دشمنان اسلام، انقلاب و ولایت فقیه و ملت شریف ایران را مأیوس کنند./9459/302/ب3

ارسال نظرات