۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۴۷۰۲۲۳
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

دنیای مدرن غربی یک نظام تفرعن سلطه گر است

حجت الاسلام ناصری راه مقابله با نظام تفرعن سلطه گر غربی را خدمت صادقانه و جهادی مسؤولان دانست و گفت: مسؤولان باید در حوزه های مختلف برای اجرای سیاستهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، اقتصاد و سیاست تلاشی جهادی را برای خدمت به مردم در نظام اسلامی بدون توجه به فشارهای دشمنان به کار گیرند.
علی اکبر ناصری

حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده ادوار بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه و جریان های غرب گرا برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با طرح گفتمان جدیدی در حوزه جهانی با معرفی اسلام سیاسی مبتنی بر مکتب اهل بیت(ع) بسیاری از اندیشه های غربی و شرقی را به چالش کشیده است و آنها با طراحی پیچیده ای فشارهای زیادی را برای عدم موفقیت نظام اسلامی در حوزه های مختلف طراحی کرده اند.

وی نفوذ و مهار را از روش های تقابل نظام سلطه با جمهوری اسلامی دانست و گفت: تحریم یکی از روش های دشمنان برای مهار نظام اسلامی به ویژه در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد بود تا با فشار بر نظام اسلامی، آن را ناکارآمد معرفی کنند.

عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی به چالش های پیش روی مادی گرایی غربی در حوزه های مادی و معنوی در جوامع غربی پرداخت و اظهار داشت: دنیای مدرن غربی یک نظام تفرعن سلطه گر است که برای مقابله با همه نظام های مستقلی که با آنها همراه نباشد، از هیچ تلاشی از جمله سرنگونی آن نظام ها فروگذار نمی کند.

وی توجه به الگوهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری برای اداره امور کشور را راه مقابله با تلاشهای مزبوحانه دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: مسؤولان باید در حوزه هایی مانند اقتصاد مقاومتی، توجه به حوزه فرهنگ و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری و سیاست خارجی تمام تلاش را برای خدمت به مردم در نظام اسلامی بی توجه به فشارهای دشمنان به کار گیرند.

حجت الاسلام ناصری بر لزوم تلاش مسؤولان برای خدمت بیشتر تاکید کرد و گفت: امروز نیازمند توسعه و پیشرفت کشور بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم و مسؤولان از لحظه برای خدمت به مردم غلفت نکنند.

وی تبیین شاخص های نظری و عملی در جهت خدمت رسانی را به ویژه در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد مورد تاکید قرار داد و افزود: اسلام دارای برنامه مدونی در حوزه های مختلف زندگی هم در بعد معنوی و مادی است که باید اهتمام مسؤولان اجرای درست و کامل در قالب نظام اسلامی اجرا گردد و این الگوها در سطح جهانی تعمیم پیدا کند.

نماینده سابق بابل در مجلس شورای اسلامی ویژگی اصلی مسؤولان در نظام اسلامی را اعتقاد قلبی به کارآمدی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مسؤول در تراز جمهوری اسلامی هم دارای تقوای سیاسی و اعتقاد قلبی به کارآمدی اجرای دستورات اسلامی در حوزه اجرایی است و در کنار آن صورت خدمتی جهادی و بی شائبه را در این مسیر به ثمر می رساند.

وی فتنه هایی مانند فتنه 88 را طراحی دقیق دشمن برای زمینگیر کردن حرکت بلند نظام اسلامی برای تحقق یک الگوی جامع در سطح جهانی دانست و تاکید کرد: یکی از علل طراحی فتنه هایی مانند فتنه 88 تغییر مسیر انقلاب و یا توقف در روند پیشرفت همه جانبه و به دست آوردن مولفه های قدرت در حوزه های مختلف کشور در عرصه جهانی است.

حجت الاسلام ناصری با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردهایی مهم نظام اسلامی را در توجه به نگاه خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته عنوان و تصریح کرد: سطح شاخص هایی مانند سطح دسترسی به امکانات، افزایش رفاه عمومی، افزایش قدرت خرید، و فناوری های پیشرفته با استفاده از دانش بومی پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی با جهشی بسیار بزرگ همراه بود و باید قدردان این نعمت بزرگ به رغم بسیاری از مشکلات از جمله جنگ و تحریم بود./1313/302/ب3

ارسال نظرات