۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۶۹۸۳۴
امام جمعه اهر:

دشمن با تضعیف ولایت فقیه به دنبال پروژه براندازی انقلاب است

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان می‌دانند که تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه به معنای نابودی انقلاب اسلامی است.
امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در آستانه فرا رسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ترتیب یافت، اظهار داشت: حضور در صحنه مردم در حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی مهم‌ترین دلیل پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران سال 88 را تبعیت از ولایت ‌فقیه دانست و تصریح کرد: نخستین جرقه مقابله با فتنه گران در روز 8 دی‌ماه از سوی مردم انقلابی تبریز زده شد که نتیجه حرکت انقلابی مردم آذربایجان در روز نهم دی‌ماه مردم کل کشور برای سرکوب کردن فتنه گران به پا خواستند.

امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که فتنه‌گران سال 88 به دنبال تیشه زدن به ریشه انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: باید دانست که روش‌های دشمنان برای تضعیف قدرت و نابودی ایران نسبت به گذشته تغییر کرده و به جنگ نرم و نفوذ تبدیل‌شده است، دشمنان می‌دانند که تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه به معنای نابودی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که ناامن کردن خیابان‌ها و ایجاد آشوب های زنجیره‌ای در شهرهای مختلف با هدف فراگیر شدن فتنه در سراسر کشور و اهانت به رهبر انقلاب بوده است، تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان داخلی و خارجی نظام، نهم دی‌ماه حماسه دیگری از حضور مردم در مقابله با توطئه‌های دشمنان بود.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که 9 دی خون تازه‌ای در رگ های انقلاب اسلامی ایران جاری کرد، گفت: حماسه مردمی 8 دی در آذربایجان‌شرقی و 9 دی سراسر کشور نشان داد که مردم با تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی اجازه نمی دهند خون هزاران شهید با فتنه‌انگیزی عده‌ای خودفروخته و یا غافل به هدر رود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسؤولان نظام دانست و اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان با روش‌های مختلفی برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران وارد می شوند؛ کسب بصیرت ولایی ضرورتی انکار ناپذیر است.

امام جمعه اهر توطئه نفوذ را یکی از هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: نفوذ نه تنها در عرصه فرهنگی، بلکه در جریان‌های سیاسی، اقتصادی و حتی علمی نیز می تواند واقع شود، اگر غفلت کنیم؛ وقوع فتنه‌های جدید از سوی دشمنان دور از ذهن نیست./302/935/ب1

ارسال نظرات