۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۶۹۷۶۲
استاد حوزه علمیه عنبرآباد:

حماسه 9 دی از فرصت های مهم برای اثبات ولایت مداری مردم ایران بود

‌حجت الاسلام فضیلتی نیا با بیان اینکه نهم دی ماه سال 1388 به یکی از فرصت های مهم برای اثبات ولایت مداری مردم ایران تبدیل گشت، گفت: بنابراین باید مواظب و مراقب باشیم که دیگر بار دشمن از غفلت برخی سوء استفاده نکند و با نفوذ فرهنگی و سیاسی خود سبب نشود که در فرصتی مناسب ضربه دیگری به پیکر انقلاب و کشور وارد آورد.
حجت الاسلام فضیلتی نیا

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا معاون پژوهش حوزه علمیه امام هادی(ع) عنبرآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون رشادت ها و جانبازی های دلیرمردانی است که از جان خویش، این قیمتی ترین متاع موجود گذشته، تا از ارزش های والای این نظام برآمده از اراده مستحکم مردمی بصیر در پرتو هدایت های الهی گونه بت شکن زمان خمینی کبیر (ره) و در ادامه خلف صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی) در برابر دشمنان حریت و ارزش های ناب انسانی محافظت کنند.

وی بیان کرد: در این بین، دشمنان مکتب اسلام ناب از صدر تا کنون با ترفندهای شیطانی و رنگ و لعاب مختلف از زر، زور، تزویر و خدعه گرفته تا استفاده از نمادهای مذهبی، سعی در مخدوش کردن صراط مستقیم که هدف نهایی ارسال رسل و انزال کتب برای نوع بشر بوده لحظه ای فرو گذار نکرده اند.

حجت الاسلام فضیلتی نیا تصریح کرد: از مصداق های بارز دشمنی دشمنان اسلام و مکتب تشیع می توان به حوادثی چون فتنه 88 اشاره کرد که در این فتنه دشمن تمام قد در برابر نظام ولایی انقلاب اسلامی ایستاد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

استاد حوزه علمیه افزود: اگر نگاهی به آن حوادث مهم داشته باشیم می توانیم مهم ترین عامل شکل‌گیری فتنه را در بحث انتخابات دهم ببینیم که نحوه برخورد و قضاوت منافقانه و تفسیر به رای عده ای از فعالان عرصه سیاست آن هم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی و عدم باور آنان به مکتب اصیل امام راحل و صرفا با قصد جذب آراء مردم دست به چنین حرکاتی که بار عظیمی را بر پیکره انقلاب وارد آورد، زدند.

وی ادامه داد:  وقتی که در این عرصه ناکام شدند، با تغییر میدان بازی سعی کردند تا این سرشکستگی در صندوق‌های رای گیری را در خیابان ها با فتنه انگیزی جبران کنند؛ اما از آنجایی که خداوند متعال می خواست غائله‌آفرینی آنان، هرچند که همراه با تجارب آشوب‌های تیر 78 بود، به شکستی مفتضحانه مبدل شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه امام هادی(ع) عنبرآباد یادآور شد: بر خلاف آنچه دشمنان داخلی و خارجی از آن حوادث تصور می کردند همچون همیشه در مقاطع بعد از انقلاب اسلامی همه نظریه های دشمنان و فریب خوردگان بر ملا شد و ‌نهم دی ماه سال 1388 به یکی از فرصت های مهم برای اثبات ولایت مداری مردم ایران مبدل گشت.

حجت الاسلام فضیلتی نیا خاطرنشان کرد: نهم دی که به فرمایش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نوعی «حماسه» محسوب می شود از اراده و عزم استوار مردم شکل گرفت تا تلألوی بصیرت و هم افزایی این مردمان انقلابی و همیشه در صحنه را در چشم جهانیان به منصه ظهور برساند.

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخناش ابراز کرد: متاسفانه امروز شاهدیم برخی از افراد که در مناصب حکومتی نیز قرار دارند با گذشت هفت سال از ماجرای ننگین فتنه 88 هنوز باور ندارند که آن جریانات و فتنه گری، یک طراحی و برنامه ریزی دقیق به عنوان کاری تئوریک و سازمانی از طرف دشمن بود.

وی عنوان کرد: بحمدالله اکنون که با درایت رهبر معظم انقلاب این سکان دار همیشه بیدار انقلاب و حمایت بی دریغ مردم همیشه در صحنه ایران، کشتی انقلاب اسلامی از کوره حوادثی چون فتنه 88 به ساحل امن و نجات دست پیدا کرده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه امام هادی(ع) عنبرآباد اضافه کرد: بنابراین باید مواظب و مراقب باشیم که دیگر بار دشمن از غفلت برخی سوء استفاده نکند و با نفوذ فرهنگی و سیاسی خود سبب نشود که در فرصتی مناسب ضربه دیگری به پیکر انقلاب و کشور وارد آورند.

حجت الاسلام فضیلتی نیا در پایان ضمن دعوت از همگان جهت شرکت در حماسه نهم دی امسال اظهار کرد: ملت بیدار و همیشه در صحنه همگام و استوار در نهم دی امسال نیز چون سال های گذشته شکوهی دیگر می آفرینند و تمام قد در مقابل دشمنان قسم خورده از آرمانهای بلند امام، انقلاب، و رهبری عزیز دفاع خواهند کرد./302/9709/ب1

ارسال نظرات