۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۶۸۷۵۵
در قم برگزار شد؛

اختتامیه دوره آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان کشور

دوره دو روزه آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان کشور با سخنرانی و کارشناسی اساتید و پیرغلامان اهل بیت(ع) که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شده بود، ظهر امروز به کار خود پایان داد.
اختتامیه دوره آموزشی سازمان بسیج مداحان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه دوره آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان کشور با حضور جمعی از مداحان سراسر کشور در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد.

حاج زین العابدین غلام، مداح اهل بیت(ع) در اختتامیه این دوره آموزشی با موضوع دعا، نیایش و زیارات به سخنرانی و مرثیه خوانی پرداخت.

این مداح اهل بیت(ع) مهم ترین ویژگی یک مداح را اخلاص دانست و گفت: مداحی که با معرفت، دانش، ادب و اخلاص مداحی کند، اهل بیت(ع) او را در میان مردم محبوب کرده و ارج می دهند.

در این دوره دو روزه آموزشی که از سوی سازمان بسیج مداحان کشور برگزار شده بود، 200 نفر از سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان از سراسر کشور حضور داشتند.

سید مهدی حسینی با موضوع «شعر شناسی»، حجت الاسلام والمسلمین جعفر واضحی با موضوع «شبهات مقتل» در روز نخست سخنرانی پرداختند.

حاج ماشاءالله عابدی با موضوع «اخلاق در مداحی» و حاج زین العابدین غلام با موضوع «دعا،نیایش و زیارات» در دومین روز از این دوره سخنانی ایراد کردند.

گفتنی است که دوره های آموزشی و توانمند سازی مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان کشور از سال 1390 به شکل متوالی هر ساله در قم و تهران برگزار می شود./840/202/ب3

ارسال نظرات