۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۶۷۷۹۶
امام جمعه زرند:

هدف شبکه های صهیونیستی ایجاد شبهه برای جوانان است

حجت الاسلام ابراهیمی گفت : هدف شبکه های صهیونیستی ایجاد شبهه در دین برای جوانان است، و در این راستا هزینه های زیادی را خرج می کند تا جوانان را از راه اسلام و قرآن دور کند و و اهداف پوچ خود را به نمایش گذارد.
شبکه هاي ماهواره اي

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: يكي از عوامل فساد،  فحشا و بي بند و باري است که این فساد از ناحيه برنامه هاي مستهجن ماهواره ها در خانواده ها نفوذ پیدا کرده و بنیان خانواده ها را از هم می پاشد.

وی بیان کرد: استفاده نادرست از ماهواره و فیلم های مبتذل اینترنتی که در عمق خانواده های مسلمان نفوذ پیدا می کند مانند یک موریانه؛ پایه یک ساختمان را مثل یک چوب می خورد و آن ساختمان فرو می ریزد؛ از این رو ایمان، تقوی، روح و روان زن و شوهر را به تباهی می کشاند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: بنابراین دشمنان اسلام  بيدارند و شاهد پيشرفت اسلام بودند و در تلاش هستند تا بر مسلمانان تسلط پیدا کنند و يكي از راههاي تسلط دشمنان قسم خورده اسلام بر عليه مسلمانان و جوامع اسلامي گسترش فحشا، زشتي، پليدي و منكرات در بين آنها بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: يكي از مهمترين ترفندهاي دشمن نفوذ در خانواده ها است و در این راستا سرمايه گذاري ويژه اي دارد؛ چون قلب تپنده بيداري اسلامي در جهان از ايران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به هدف دشمن از ایجاد جنگ نرم اشاره کرد و افزود:  دشمن درصدد است تا جوان مسلمان را از ابتكار و خلاقيت در عرصه هاي مختلف علمي، اجتماعي و از پيشرفت باز دارد و اين يكي از مهم ترين اهداف دشمن است.

امام جمعه زرند یادآور شد: دشمن براي اينكه با نظام جمهوري اسلامی مقابله كند، در حال ترویج فساد و فحشاء در بین جوانان مومن و متدین است و با گسترش مواد مخدر، شراب و قمار می خواهد نسل جوان را به گمراهی کشاند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: هدف شبکه های صهیونیستی ایجاد شبهه در دین برای جوانان است و در این راستا هزینه های زیادی را خرج می کند تا جوانان را از راه اسلام، قرآن دور کند و اهداف پوچ خود را به نمایش گذارند.

وی عنوان کرد: بنابراین می طلبد خانواده ها در این راستا هوشیار و دانا باشند و از آثار مخرب ماهواره آگاهی پیدا کنند و بدانند که هدف دشمن فروپاشی نظام خانواده های ایرانی است تا فرهنگ غرب را جایگزین آن کنند.

امام جمعه زرند اضافه کرد: جوانان نیز باید با بصیرت کامل نقشه های دشمن را نقش برآب کنند تا دشمن به خود اجازه نفوذ ندهد./9709/ت302/ج1

ارسال نظرات