۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۶۷۰۹۴
آیت الله علوی گرگانی:

برخی هیچ عمل نیکی انجام نمی دهند اما انتظار محشور شدن با صالحین را می کشند

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: عده ای از انسان ها هستند که هیچ عمل نیکی انجام نمی دهند اما انتظار محشور شدن با صالحین را نیز می کشند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار مسؤولان ناحیه یک آموزش و پرورش قم با آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگار رسا، شماری از مدیران ناحیه یک آموزش و پرورش قم با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار کردند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در این دیدار گفت: برگزاری جشن تکلیف خوب است ولی آنچه اهمیت ویژه دارد نماز و فلسفه آن که باید بطور صحیح برای دانش آموزان بیان شود.

استاد برجسته درس خارج قم در ادامه گفت: خداوند در قرآن اشاره فرمود بشر گاهی مواقع طمع هایی دارد که در مقابل عملی ندارد و انتظار محشور شدن با صالحین را می کشد.

وی در پایان گفت: ضمن گرامیداشت این ایام و قدردانی از زحمات شما به این نکته توجه داشته باشید که نماز تحمیل نیست بلکه شکر و سپاس خداوند است؛  تقاضا دارم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشید و اجر،پاداش را از خدا دریافت کنید.

در ابتدای این دیدار دلیریان مسؤول ناحیه یک به ارائه گزارش مختصری از فعالیت این برنامه پرداخت و گفت برگزاری جشن تکلیف به مدت یک ماه از تاریخ 28 آذر تا 29دی در مدارس قم برگزار می شود و مهم ترین هدف اهمیت نماز و فرهنگ دینی است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات