۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۶۵۵۳۰
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان:

ایمان و انقلابی گری عامل رشد فعالیتهای دانشجویی است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان راه جنبش دانشجویی را راه استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: ایمان و انقلابی گری از عوامل مهم رشد جنبش دانشجویی است.
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی ظهر امروز در برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن آمفی تئاتر دانشکده پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی از ویژگی های مهم دانشجویان است.

وی مطالبه گری، استدلال، استقلال از باندها و جریانها در کنار انقلابی گری و ایمان، ضد استکباری، ضد فساد و ضد اشرافی‌گری را از دیگر ویژگیهای دانشجویان عنوان کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با تصریح به اینکه ایمان و انقلابی گری از عوامل مهم رشد جنبش دانشجویی و فعالیتهای دانشجویان است، افزود: جنبش دانشجویی از جریان های منفعت طلبانه ای که خواسته اند از طریق آن به منافعشان برسند به دور است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه دانشگاه و جنبشهای دانشجویی از جریانهای منفعت طلبانه به دور است، خاطرنشان کرد: دانشگاه اجازه نداده است، این نهاد به باشگاه سیاسی تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه آینده کشور در دست دانشجویان امروز است، تأکید کرد: دانشجو باید مسؤولیت پذیر باشد و با تکیه بر بنیه علمی قوی در جهت تحقق آرمانهای انقلاب گام بردارد.

وی هدف دانشگاه ها را تربیت دانشجویانی استکبارستیز عنوان کرد و گفت: راه شهدای دانشجو و جنبش دانشجویی نیز راه استکبارستیزی است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت برطرف شدن مشکلات دانشگاه ها و دانشجویان، افزود: امید است این مشکلات در سایه پشتوانه قرآنی و امید برطرف شوند.

حجت الاسلام حسینی وجود مشکات اقتصادی و بی عدالتی ها را از موانع برطرف شدن مشکلات دانشگاه ها عنوان کرد که نیازمند همت و تلاش جدی مسؤولان است./9459/202/ب2

ارسال نظرات