۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۶۵۲۰۳
به علت عارضه مغزی؛

حجت الاسلام یزدانی در بیمارستان بستری شد

حجت الاسلام یزدانی از روحانیان مبارز دوران انقلاب و پدر بزرگوار شهید به علت عارضه مغزی در بیمارستان بابل کلنیک بابل بستری شد.
محمدهادی یزدانی محمدهادی یزدانی محمدهادی یزدانی محمدهادی یزدانی محمدهادی یزدانی محمد هادی یزدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد هادی یزدانی، از روحانیان با سابقه و از مبارزان قبل از انقلاب، که نقشی قابل توجه در دوران انقلاب در استان مازندران ایفا کرد، به علت عارضه مغزی در بیمارستان بابل کلنیک بستری شد.

وی قبل از انقلاب در کنار مرحوم آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران، نقش فعالی در ساماندهی و شکل دهی به هسته های انقلاب در سطح مازندران به ویژه در شهرستان بابل در سطوح مختلف ایفا می کرد و چند بار از سوی رژیم پهلوی دستگیر و زندانی شد.

حجت الاسلام یزدانی بعد از پیروزی انقلاب نیز در سنگرهای مختلف، خدمات قابل توجهی به انقلاب داشت و به ویژه در دفاع مقدس بارها در جبهه ها حضور یافت تا اینکه فرزند بزرگوارش روحانی شهید محمدعلی یزدانی در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی پس از دفاع مقدس به عنوان پدرمعنوی هیاتهای مذهبی و ولایی شهرستان بابل شناخته می شد و نقشی بسزا در سازماندهی فعالیتهای فرهنگی داشت.

گفتنی است؛ وی در دوران تحصیل در حوزه علمیه قم در محضر اساتید برجسته ای مانند مرحوم حضرت آیت الله بهجت به تحصیل پرداخت./203/1313/ب1

ارسال نظرات