۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۶۳۲۷۶
آیت‌الله سلیمانی:

تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تهاجم فرهنگی، اولویت برنامه‌های بسیج باشد

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن و همچنین مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن، باید در اولویت برنامه‌های بسیج باشد، چرا که برای تحقق این امور، نیاز به تفکر بسیجی داریم.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان صبح امروز، در دیدار بسیجیان استان به‌مناسبت هفته بسیج، گفت: ایمان، اخلاص، ایثار، بصیرت و ولایت‌مداری از ارکان اصلی بسیجی بودن است و کسی بسیجی است که خود را مجهز به سلاح ایمان و تقوا کرده باشد.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: بسیج یک گنجینه سرشار از ارزش‌های ناب انقلابی است؛ بسیج مرزبان شریعت و اعتقادات انقلاب بوده و در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، همواره در صحنه‌ها حضور مؤثر داشته است.

وی اظهار کرد: نیروهای بسیجی در آغاز شکل گیری این نهاد انقلابی در عرصه سازندگی خدمات قابل توجهی ارائه دادند و سپس با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌ها رفتند و در کنار سایر نیروهای نظامی کشور، جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: امروز هم این نهاد انقلابی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اقتصادی و فرهنگی نقش‌آفرینی مؤثری دارد و به‌دنبال پیش بردن اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی بیان کرد: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن و همچنین مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن، باید در اولویت برنامه‌های بسیج باشد، چرا که برای تحقق این امور، نیاز به تفکر بسیجی داریم.

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بسیجی بن‌بست شکن است و در هر کجا که ورود کرده است، موانع را با قدرت ایمان و روحیه شکست ناپذیری خود از سر راه برداشته است./202/831/ب1

ارسال نظرات