۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۶۳۰۱۷
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

بانوان انقلابی موجبات ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: بانوان انقلابی علاوه بر فعالیت های فرهنگی موجبات ازدواج آسان جوانان را فراهم کرده و از ازدواج های خیابانی جلوگیری کنند.
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه  صبح امروز در مراسم یادواره شهدای محله فرهنگیان در جمع بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) و پایگاه حدیث که در مسجد سلمان کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته اند، شهدا برای حفظ اسلام جان خود را فدا کردند و این امری مهم و ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: یکی از بهترین راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برپاداشتن روضه های خانگی به همراه درک و فهم مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی مطرح کرد: امروز عده ای با ترفتدهای جذاب در حال ترویج فرقه ضاله وهابیت هستند و با تزریق پول و امکانات در مناطق محروم، اهداف خود را عملیاتی و اجرایی می کنند که این امر بسیار نگران کننده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه جوانان انقلابی در سوریه و عراق در حال مبارزه با داعش و وهابیت بوده و عده ای نیز در داخل کشور در حال ترویج فرقه ضاله وهابیت هستند، بهترین راه مبارزه با این فرقه برپایی جلسات و روضه های خانگی در شهر، روستا و محلات مختلف است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: برای حفظ سلامت خانواده و سبک زندگی اسلامی در جامعه باید به سمت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حرکت کرده و از سیره و روش پیامبران الهی الگوبرداری کرد.

این مسؤول ابراز داشت: روضه های خانگی باید با محتوا و کوتاه باشد، در غیر این صورت ملال آور و سبب دفع بانوان و مخاطبان این جلسات خواهد شد، بانوان زینب وار در این محافل حضور پیدا کرده و دیگران را نیز به شرکت در روضه سیدالشهدا(ع) ترغیب کنند و رسالت حضرت زینب(س) را ادامه دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت ازدواج و طلاق جوانان ابراز نگرانی کرد و افزود: متأسفانه دوستی های خیابانی لحظه به لحظه به آمار طلاق جامعه می افزاید، بانوانی که در مساجد در حال برگزاری برنامه های فرهنگی هستند، در این مسیر قدم برداشته و موجبات ازدواج آسان جوانان را فراهم کرده و از ازدواج های خیابانی پیشگیری کنند.

وی در پایان تأکید کرد: امروز غرب و دشمنان قسم خورده انقلاب با دام های متنوع از جمله مواد مخدر، بی حجابی و ماهواره به فروپاشی کانون خانواده و انحراف جوانان و نوجوانان سرعت می بخشند، از این رو بانوان مؤمن و انقلابی نسبت به این قضیه توجه ویژه داشته و سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات