۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۶۲۸۱۴
سردار فضلی:

هوشیاری بسیج مانع ورود تروریست‌ها به کشور است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بسیج هوشیار عمل نمی‌کرد امروز در کشور باید با تروریست‌ها می‌جنگیدیم، امنیت امروز کشور ما به خاطر خون شهدا است و دفاع مقدس ما نمونه بارز جانبازی است.
سخنرانی سردار فضلی در کنگره ملی 3 هزار شهید خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مدرسه علامه حلی برگزار شد با اشاره به اینکه امام راحل مبارزه با طاغوت را پنج دهه قبل از انقلاب در کشور آغاز کردند، اظهار داشت: مبارزه امام راحل با کمک علما و شهدا پیروز شد و این پیروزی مرهون فکر و اندیشه‌ای بود که امام در کشور به وجود آوردند.

وی ادامه داد: از نظر امام راحل انقلاب ما برپایه سه عنوان قرآن، عترت و مردم پایه‌ریزی شده است، از نظر امام راحل همان مردمی که پای به میدان مبارزه با طاغوت گذاشتند عامل پیروزی در انقلاب هستند، در واقع نقش مردم در تمام زمینه‌های انقلاب تعیین کننده بود.

فضلی یادآور شد: انقلاب ما متشکل از سه محور اصلی یعنی ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی و مردم‌ستیزی است، دشمن‌ستیزی موضوعی است که مردم ما با آن نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند، در اصل همین روحیه عدم تحمل دشمن موجب موفقیت ملت ایران شده است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: در جنگ تحمیلی مردم ما برای دین خدا برخاستند، در این جنگ سپاه و بسیج که مولود خلف انقلاب بودند آن را هدایت کردند، بسیج امروز در همه عرصه‌های مختلفی خود را نشان می‌دهد، برای نمونه اربعین امسال در مرز شلمچه 250 موکب برای زائرین اربعین به کمک بسیج مستقر شد و به مردم خدمات رساندند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با اربعین گفت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند "بقای انقلاب به بقای اربعین است" مردم ما هم به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند و با خشنودی در راه دین خدا در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

فضلی تصریح کرد: بسیج ما امروز در عرصه‌های مختلف به کمک مردم می‌آید، از سوی دیگر در حوزه دفاعی و نظامی در آمادگی کافی قرار دارد، در حال حاضر ما شاهد دو هزار گردان در بسیج هستیم، بسیج از زمان دفاع مقدس تا برقراری امنیت امروز کشور در صحنه حضور داشته است.

وی در پایان گفت: اگر بسیج هوشیار عمل نمی‌کرد امروز در کشور باید با تروریست‌ها می‌جنگیدیم، امنیت امروز کشور ما به خاطر خون شهدا است، دفاع مقدس ما نمونه بارز جانبازی است./202/816/ب1

ارسال نظرات