۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۶۲۳۶۷
امام جمعه پلدختر:

بسیج ضامن امنیت پایدار کشور است

امام جمعه پلدختر بسیج را ضامن امنیت پایدار کشور دانست و گفت: بسیج به عنوان یک تفکر ارزشمند در جهت پاسداری از ارزشها باید در جامعه نهادینه شود.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان پلدختر از بسیج به عنوان یادگار امام راحل یاد کرد و گفت: امام خمینی(ره) با تدبیری هوشمندانه، تاریخ ساز و آینده نگر پنج آذرماه 1359 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

وی  با تأکید بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی، افزود: با توجه به نقش تأثیرگذار بسیج در صحنه های گوناگون نباید از تقویت این فرهنگ به ویژه بین نسل جوان غافل شد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به حضور چشمگیر بسیج در طول 37 سال انقلاب اسلامی در صحنه های انقلاب، بیان داشت: حضور بسیج در صحنه های انقلاب دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه داشته است.

وی با اشاره به قدرت و صلابت بسیج، یادآور شد: حضور نیروهای بسیجی در طول عمر انقلاب نقشه های دشمن را نقش برآب کرده و همواره زمینه خنثی سازی توطئه های دشمن را فراهم می کند.

حجت الاسلام سوری بسیج را به عنوان نماد اقتدار و بصیرت ملی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج سرمنشأ روحیه استکبارستیزی و ضامن امنیت پایدار کشور است.

وی بسیج را نه تنها یک نهاد بلکه فرهنگ دانست و گفت: باید تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد چرا که بسیج کلید طلایی تمام مشکلات نظام و راهگشای بحرانها است.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: بسیج سرمایه ای عظیم، بازوی توانمند ولایت و رهبری و حافظ ارزشهای نظام است، وجود نیروهای بسیجی زمینه پویایی و حرکت بالنده نظام اسلامی را به خوبی فراهم کرده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات