۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۶۲۲۶۹
آیت‌الله سلیمانی:

مناظرات ترامپ و کلینتون، بیش از پیش دولت آمریکا را رسوا کرد

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: مناظرات دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ و کلینتون با آن الفاظ و افشاگری‌ها، بیش از پیش پرده از چهره آنان برداشت و دولتمردان این کشور را رسوا کرد.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 28 آبان‌ماه در مصلای قدس این شهرستان، گفت: اربعین حسینی یک عاشورای دیگر است که قلب دلسوختگان کربلا را به حرارت می‌آورد و میلیون‌ها عاشق اباعبدالله(ع) با پای پیاده راهی کربلا می‌شوند.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: عاشقان حسین(ع) در هر شرایطی به زیارت کربلا می‌روند تا بگویند هیچ تهدیدی نمی‌تواند ما را از حسین(ع) جدا کند و هیچ گاه دست از حسین(ع) برنمی‌داریم.

وی اظهار کرد: در روایتی از امام رضا(ع) آمده است که می‌فرمایند هر کس امام حسین(ع) را برای رضای خدا و عشق به اباعبدالله(ع) زیارت کند، گناهانش فرو ریخته و به ازای هر قدمی که بر می‌دارد حج عمره ای برایش ثبت می‌شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیان کرد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دور از انتظار مردم بود و ترامپ با توجه به مخالفان بسیاری که داشت به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شد.

وی افزود: این فرد هم مسن است و طراوت لازم برای اداره مملکت را ندارد و هم به واسطه ثروت بالایی که دارد نمی‌تواند فقر جامعه را درک کند؛ از این رو صلاحیت مملکت‌داری نخواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: جامعه امریکا امروزه با مشکلات بزرگی همچون فقر، آلودگی محیط زیست، نژادپرستی و  فساد اخلاقی روبه روست و نیاز به کسی دارد که بتواند این جامعه را نجات دهد.

آیت‌الله سلیمانی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خزائی، اظهار کرد: شهید خزائی یک خبرنگار متعهد بود و به خوبی از رسالت رسانه انقلابی آگاهی داشت؛ چنین مردان بزرگی باید الگوی جامعه قرار گیرند./831201/ب2

ارسال نظرات