۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۶۲۰۸۹
امام جمعه خرم آباد:

پیام اربعین حسینی تجدید بیعت با ولایت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم پیاده روی اربعین گفت: این حضور نشانه عشق و ارادت مردم نسبت به اهل بیت(ع) بوده و پیام این حضور بیعت دوباره با ولایت و رهبری است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پیاده روی اربعین حرکتی با ارزش و الهی و فلسفه آن زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است.

وی با اشاره به مستحب بودن زیارت امام حسین(ع)، افزود: زیارت اربعین از نشانه های مؤمن است و  فلسفه اربعین حسینی بیعت دوباره با اهداف و آرمانهای امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: اجتماع عظیم مردمی در همایش پیاده روی اربعین حسینی را دامنه عاشورا و قیام امام حسین(ع) را گسترده‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی درس عشق، ایثار و شجاعت را به ما می آموزد، ادامه داد: ما باید اربعین را بزرگ بشماریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی وحدت مسلمانان را از دیگر پیامهای حضور مسلمانان در پیاده روی اربعین عنوان کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی در جهت معرفی حرکت عظیم عاشورا، فلسفه و حکمت قیام امام حسین(ع) به جهانیان است.

وی استکبارستیزی را از دیگر پیامهای اربعین حسینی دانست و گفت: حضور در پیاده روی اربعین حسینی یادآور ارزشها بوده و پیام امروز حضور مسلمانان در مراسم اربعین روحیه استکبارستیزی را به رخ جهانیان می کشاند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: مردم با حضور میلیونی در کنگره عظیم اربعین حسینی به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند همواره پای اهداف و آرمانهای اهل بیت(ع) و انقلاب ایستاده اند./9459/302/ب2

ارسال نظرات