۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۶۱۶۱۹
مدیر کل ارشاد زنجان خبر داد؛

برگزاری نشست تخصصی کتاب با موضوع قیام حسینی در زنجان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری شب شعر اربعین حسینی در زنجان، گفت: نشست تخصصی کتاب شرح حماسه حسینی با موضوع قیام امام حسین(ع) با همکاری مؤسسه فرهنگی زمزم نور و همچنین شب شعری با موضوع زیارت اربعین در زنجان به مناسبت این ایام برگزار می شود.
مدیر کل ارشاد زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در مراسمی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متعددی در استان زنجان پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های طراحی شده برای این هفته، افزود: مراسم تجلیل از خادمان نشر، مسابقه کتابخوانی بین همکاران ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشن اهدای کتاب در مرکز استان و شهرستان ها و برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان از 24 آبان تا 4 آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی(ره)، از اهم برنامه های استانی هفته کتاب است.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: نشست تخصصی کتاب شرح حماسه حسینی با موضوع قیام امام حسین(ع) با همکاری مؤسسه فرهنگی زمزم نور و همچنین شب شعری با موضوع زیارت اربعین در زنجان به مناسبت این ایام برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی در دیگر شهرستان ها، گفت: در شهرستان ابهر مسابقه کتابخوانی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف، نماز، حقوق شهروندی، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه های دیگر در شهرستان های استان زنجان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرهای گرماب، خدابنده، سجاس، روستای دوتپه و برگزاری ایستگاه نقاشی از برنامه های هفته کتاب شهرستان خدابنده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه تأکید کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، گلریزان کتاب در مدارس و اهدای کتاب با شخصیت های فرهنگی از برنامه های این هفته در شهرستان طارم و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله کتاب حماسه حسینی و اهدای جایزه به نفرات برگزیده و برپایی نمایشگاه کتاب از برنامه های هفته کتاب در شهرستان ماهنشان است.

وی در پایان اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی دیگری نیز برای همه شهرستان های استان در نظر گرفته شده و در همین هفته که به عنوان هفته کتاب نامیده شده است، برگزار می شود./949/202/ب2

ارسال نظرات