۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۶۱۵۵۲
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آینده جهان با فرهنگ انبیا و ائمه اطهار ساخته خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همه مردم عالم بهترین‌های آمریکا را در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردند اما بهترین‌های ما نبی مکرم اسلام(ص)، امام علی(ع)، فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) هستند و ما معتقدیم که آینده جهان با فرهنگ انبیاء و ائمه اطهار ساخته خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به زیاده خواهی‌های دولت آمریکا گفت: امریکایی‌ها به صراحت می‌گویند که باید همه دنیا چپاول شود تا آن‌ها باقی بمانند.

وی در ادامه افزود: در مقابل این ادعای آمریکایی‌ها، ما فرهنگ حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم که دعا و کمک در حق همسایگان را بر کمک و دعا در حق خانواده خود مقدم می‌داند.

دین اسلام در مقابل همه مستضعفان وظیفه دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه در دین اسلام مسلمانان در مقابل همه مستضعفان حتی کافران مستضعف هم وظیفه دارند ابراز کرد: اگر کافران از مسلمانان درخواست کمک کردند باید دست آن‌ها را بگیریم و به آن‌ها یاری برسانیم.

خطیب ‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مدعی اجرای نظم نوین جهانی با ایده‌آل‌های سیاسی و اجتماعی خود هستند و می‌گویند ما باید جهان را اداره کنیم، آیا با این فرهنگ می‌توان جهان را اداره کرد.

وی با بیان اینکه حاکمیت اصلی جهان از آن انبیا و ائمه اطهار خواهد بود تصریح کرد: در فرهنگ حاکم بر آمریکا ظرفیت اداره آینده جهان وجود ندارد و جهان آینده، جهان حاکمیت انبیاء و اولیاء الهی خواهد بود و فرهنگ حاکم بر امریکا و غرب ظرفیت اجرای نظم نوین جهانی را نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار کرد: آمریکایی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بهترین‌های خود را از بین مردان و زنان کشورشان به میدان آوردند.

وی در ادامه تصریح کرد: نحوه مذاکرات آن‌ها بر عیب‌گویی بود و آن‌ها تلاش می‌کردند طرف مقابل را ضایع کنند، و این رفتار همان رفتار کافران و منافقان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه افزود: این‌ها با دست خودشان ماهیت آلوده و کثیف‌شان را در معرض انظار عمومی به نمایش گذاشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب آن‌ها بسیار بیشتر از آن‌که دیگران از بدی‌های آن‌ها می‌گفتند، به زبان خودشان بدی‌هایشان را مطرح کردند.

وی در پایان گفت: همه مردم عالم بهترین‌های امریکا را در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردند اما بهترین‌های ما نبی مکرم اسلام(ص)، امام علی(ع)، فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) هستند و ما معتقدیم که آینده جهان با فرهنگ انبیاء و ائمه اطهار ساخته خواهد شد./873/204/ب2

ارسال نظرات