۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۶۰۵۳۰
نمایشگاه مطبوعات؛

خدادادی: قوای سه گانه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

ریس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر بنده سه قوه باید برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با یکدیگر همکاری داشته باشند چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد.
سلمان خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌رسا، سلمان خدادادی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در پنجمین روز از برگزاری بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با بیان این که حکومت چیزی جدای از سه قوه نیست اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی نمی‌شود حکومت را جدای از قوه‌قضائیه، مجلس و دولت تعریف کرد.

خدادادی اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اجرا سازی اقتصاد مقاومتی نیازمند هماهنگی بسیار زیادی از سوی سه قوه است به همین سبب است که مقام معظم رهبری با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی موافقت کرده‌اند.

وی فعالیت دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی را قابل قبول دانست و تصریح کرد: با توجه به گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم، فعالیت دولت در پیاده‌سازی و تدوین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی قابل قبول است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ابراز داشت:‌ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، هم در دوره گذشته و هم در دوره کنونی در تلاشند با وضع قوانینی همچون حمایت از تولیدات داخلی، فضای اجرایی شدن این مهم را فراهم آورند.

وی بیان داشت: نمی‌توان گفت فعالیت‌های موجود در عرصه اقتصاد مقاومتی رضایت مقام معظم رهبری را جلب کرده‌ است، اما فعالیت‌های خوبی در استان‌های مختلف شروع شده است که امید می‌رود بخشی از انتظارات رهبری را تأمین کند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قوانین و بودجه‌های مورد نیاز مسؤولان برای اجرایی شدن هر چه سریعتر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:‌ به نظر بنده سه قوه باید برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با یکدیگر همکاری داشته باشند چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد./878/پ202/ج1

 

ارسال نظرات