۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۴۵۹۹۹۴
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

آمریکا ام الفساد جهان است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا ام الفساد جهان است، گفت: هدف اصلی آمریکا اصل نظام و دین است و در حقیقت اصل انقلاب را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه گذشته با حضور در حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ابراز داشت: نقش فضای مجازی در زندگی امروزی بسیار پر رنگ و غیر قابل انکار است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: پیام های مختلفی در فضای مجازی رد و بدل شده و عمر انسان در این فضاها به بطالت می گذرد، فضای مجازی به شدت در بطن زندگی افراد نفوذ کرده و فضایی جذاب به وجود آورده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در زندگی حقیقی انسانها شیطان مجاز بوده و حقیقت خداست اما دنیا ما را به مجاز اشتغال داده و از حقیقت دور کرده است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: جمال و زیبایی خداوند متعال به حدی است که امام حسین (ع) برای وصال عشق خدا هر چه داشت و نداشت را فدا کرد.

وی با اشاره به سخنی از نهج البلاغه یادآور شد: امام علی (ع) در پاسخ به سؤالی فرمود اگر آسمانها کمان و بلاها تیر و خداوند تیرانداز و هدف انسان باشد، قطعأ تیر خدا به خطا نخواهد رفت و راه فرار از تقدیر الهی فرار به سوی خودش است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: برگشتن به سوی خداوند متعال تنها از طریق اهل بیت علیهم السلام میسر است، کسی که به ولایت و نبوت شک داشته باشد نه دعایش مستجاب می شود و نه عباداتش پذیرفته می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل، انگلیس، دواعش و امثالهم مظاهر استکبار جهانی هستند، شاکله انقلاب اسلامی از مبارزه با فسق و فجور مستکبران تشکیل شده است و دفاع از انقلاب اسلامی، اقتدار نظام را دوچندان می کند.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: آمریکا ام الفساد جهان است و بیشتر مشکلات کشورها ناشی از دخالتهای بیجای آمریکا در امور داخلی دولتها است، متأسفانه عده ای در داخل کشور نیز سخنان آمریکایی ها را جامه عمل می پوشانند.

حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان داشت: آمریکا نخست به مسأله هسته ای ایران ایراد گرفت و پس از آن مسأله موشکی را پیش کشید و پس از آن نیز مسائل دیگری را مطرح خواهد کرد اما در واقع هدف اصلی آمریکا اصل نظام و دین است و در حقیقت اصل انقلاب را هدف قرار داده است./202/857/ب1

ارسال نظرات