۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۵۹۹۳۷

تدریس 10 پایه تحصیلی در مدرسه رسول اکرم هفتگل

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) با اشاره به تدریس 10 پایه تحصیلی در این مدرسه از تفکیک محل تدریس پایه 7 تا 10 در محل دیگر خبر داد.
مراسم افتتاح مدرسه علمیه حاج ملا صادق مجتهد قمی

حجت الاسلام محمدحسین خلیلی، مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نحوه آموزش و چگونگی ارتقای سطح کیفی طلبه ها در مدرسه گفت: برای ارتقای سطح آموزشی همه طلبه های مدرسه را موظف به تهیه مقاله پژوهشی در راستای جشنواره علامه حلی کرده ایم.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل با اشاره به تعداد طلبه پذیرفته شده در سال تحصیلی جدید افزود: این مدرسه علمیه از معدود مدارس داری 10 پایه تحصیلی است که برای سال تحصیلی جدید 10 طلبه جذب و هم اکنون در پایه اول مشغول به تحصیل هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به تعداد پایه های تحصیلی این مدرسه ابراز داشت: در حال حاضر 70 طلبه در پایه های یکم تا ششم و 40 طلبه در پایه های هفتم تا دهم این مدرسه به تحصیل می پردازند.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) از معدود مدارس استان که 10 پایه تحصیلی در آن تدریس می شود، اظهار داشت: در این حوزه طلبه های پایه یکم تا ششم در خود مدرسه و پایه هفتم تا دهم در محلی دیگر به صورت مجزا به تحصیل می پردازند.

وی در پایان گفت: طلاب حوزه در ماه محرم و صفر در همه مساجد و مدارس شهرستان به صورت مستمر حضور و به اقامه نماز جماعت و پاسخ به شبهات می پردازند./303/9466/ب1

ارسال نظرات