۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۵۹۸۹۵
معاون فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی:

مهم ترین مطالبه مردم از انقلاب حمایت از اسلام و ولایت است

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به مصادیق دین داری و ولایت مداری مردم هر اقدامی که فقط به حوزه قدرت و ثروت مربوط باشد را از مصادیق نفوذ در انقلاب دانست.
حجت گنابادی نژاد

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی تولیت استان قدس رضوی، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تحلیل رویکرد فرهنگی دولت یازدهم اظهار داشت: ما در کشور سه سرمایه داریم که نمی توانیم نسبت به این سه بی تفاوت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین سرمایه ما دین اسلام و ارزشهای اسلامی است و دومین سرمایه ما امامت و رهبری جامعه اسلامی است که پیام اصلی انقلاب در مسیر مبارزات که منجر به پیروزی انقلاب شده است و انقلاب از ابتدا تا به امروز مرهون جایگاه رهبری است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد سومین و اصلی ترین سرمایه انقلاب را مردم دانست و تصریح کرد: امروز چه در افق دولت و چه در افق مجلس و یا هر ظرفیت دیگر فرهنگی کشور اگر بخواهیم کارنامه ای را ارائه کنیم و ارزیابی داشت باشیم باید این سه امضا را داشته باشیم.

وی با باین این که هرموضوعی که امروزه وجود دارد چه در مباحث فرهنگی و چه در دیگر مباحث امضای دین و ولایت و آحاد مردم را باید داشته باشد، تصریح کرد: فعالیت هایی که به اسم فرهنگ و یا به نام مردم بخواهد انجام شود که امضای دین  و ولایت و مردم را نداشته باشد یا از گام های آغازین نفوذ است و یا از مصادیق خیانت است.

معاون فرهنگی آستان قدس رضوی حمایت از اسلام و ولایت را از مطالبات اصلی مردم از انقلاب اسلامی دانست، خاطرنشان کرد: اگر انتظار دیگری مورد توجه مردم بود اینقدر شهید را برای انقلاب تقدیم نمی کردند و 27 میلیون زائر در طول سال به زیارت امام رضا(ع) نمی آمدند و از مراسم عبادی مانند اعتکاف تا این حد استقبال نمی کردند و دهها مصداق دیگر که دین مداری و ولایت مداری مردم را ثابت می کند.

وی با بیان این که ما نباید به ظرفیت ها و مطالبات مردم کم توجهی کنیم، گفت: اگر ما بخواهیم به طرفند هایی که ناظر به کسب رضایت های حوزه قدرت و ثروت است بسنده کنیم و حوزه خدمت به مردم را نادیده بگیریم از مصادیق نفوذ خواهد بود./843/202/ب3

ارسال نظرات