۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۵۹۱۳۱
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان:

استراتژی جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مظلومیت ملت سوریه، گفت: دفاع از مظلوم و رویارویی با ظلم استراتژی جمهوری اسلامی ایران است که در این باره در کنار ملت سوریه خواهیم ایستاد.
حجت الاسلام و المسلمین جابریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در بیت آیت الله موسوی جزایری در دیدار گروهی از علمای شیعه سوریه، با اشاره به طلبگی خاندان آیت الله موسوی جزایری در مدرسه اهل بیت(ع) ابراز داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی 50 طلبه روحانی حضور نداشتند اما هم اکنون 9 هزار طلبه در مدارس علیمه استان به تحصیل مشغول هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان گفت: تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به عنوان نخستین دانشگاه تخصصی در رشته ولایت و امامت امیرمؤمنان(ع) در سطح جهان تشیع از دیگر اقدامات آیت الله موسوی جزایری است که ان شاءالله در آینده نزدیک شعبه های بین المللی آن افتتاح می شود.

وی تأسیس شبکه جهانی الاهواز را از دیگر اقدامات منحصر به فرد آیت الله موسوی جزایری دانست و افزود: با این اقدام افزون بر معرفی مردم عرب خوزستان به کشورهای عربی، شبهات مطرح شده شبکه های وهابی آل سعود درباره تسنن مردم عرب خوزستان رد شد.

حجت الاسلام جابریان با بیان این که شبکه جهانی الاهواز مردم عرب خوزستان را حامی و پیروان اهل بیت(ع) به جهانیان معرفی کرد، اظهار داشت: بسیاری از مردمان کشورهای عربی از این اقدام و انعکاس تصویری صحیح از عقاید مردم استان تشکر کردند و آیت الله موسوی جزایری این اقدامات را بدون هیچ چشمداشتی انجام  می دهند.

وی با اشاره به این که آیت الله موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه و برنامه های تلویزیونی از مظلومیت مردم سوریه دفاع می کنند، ابراز داشت: ملت مظلوم سوریه به تنهایی از تمامیت ارضی و شرف ملت خود در برابر طاغوتیان به سردمداری آمریکا دفاع می کند و سوریه جبهه مقدم اسلام و محور مقاومت محسوب می شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان با بیان این که طاغوتیان به گمان خود محور مقاومت را از بین خواهند برد، افزود: جوانان سوری در مسیر مقاومت حضوری آگاهانه دارند و یاری به مظلومان و رویارویی با ظالمان استراتژی و سیاست جمهوری اسلامی ایران و در قانون اساسی گنجانده شده است که در این مسیر جان های فراوانی را تقدیم کردیم.

این مقام مسؤول به حضور مدافعان حرم در سوریه و افتخار ملت ایران به ریخته شدن خون هایشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) اشاره و اظهار داشت: با توجه به حدیث متفق «من سمع مسلم ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس مسلم» جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت سوریه خواهد پرداخت؛ چرا که دفاع از مظلوم بر خود واجب می داند./202/9456/ب1

ارسال نظرات