۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۵۸۸۲۱
محمود شکری:

سلطانی‌فر مرد بحران‌ها نیست

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با اشاره به سوابق کاری سلطانی‌فر، بیان داشت: زمانی که سلطانی‌فر در گیلان سمت داشت، نتوانست بحران‌های زمان خود را رفع و رجوع کند.
محمود شکری

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در جلسه عصر سه‌شنبه 11 آبان در مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی نجلسف گفت: دلیل آرامش کنونی ما، پشتیبانی از ولایت فقیه است. اگر استکبار جهانی نمی‌توانند به ما آسیب بزنند، به دلیل وجود ولی فقیه و پشتیبانی مردم از ایشان است.

وی افزود: باید کمک کنیم که دولت در تمام جهان بدرخشد و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

شکری در خصوص ولایتمداری، تصریح کرد: تا زمانی که فتنه هست، باید همه حساس باشیم، همه ملت و مومنینی که ولایتمدار هستند باید با بصیرت عمل کنند. رهبر انقلاب نیز تا کنون در 24 مورد در خصوص ضربات فتنه اشاره داشته‌اند و حتی فرمودند که فتنه، خط قرمز نظام است. فتنه همیشه هست و باید مراقب بود.

وی در خصوص عملکرد گذشته سلطانی‌فر در استان گیلان، بیان داشت: یک بحران در گیلان پیش آمد و باعث شد که سخنگوی دولت بیاید بگوید دولت آمادگی مقابله با بحران‌ها را ندارد. همان بحران را نیز آقای سلطانی‌فر نتوانست کنترل کند. در زمان فتنه مجلس ششم، نیز همین آقای سلطانی‌فر اولین فردی بود که به عنوان یک استاندار تقاضای استعفا داد.

شکری در پایان گفت: مدرک تحصیلی و سوابق کاری سلطانی‌فر سنخیتی با وزارت ورزش ندارد./856/پ203/ج

ارسال نظرات