۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۵۸۷۸۳
با حضور مدیر کل پژوهش های اسلامی رسانه؛

دومین نشست حوزه، سواد رسانه ای و تبلیغ در مشهد برگزار می شود

دومین نشست علمی پژوهشی «حوزه، سواد رسانه ای و تبلیغ» به همت دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه و با همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان 13 آبان با حضور مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) مشهد برگزار می شود.
نشست علمی پژوهشی حوزه، سواد رسانه

احمد عارفخانی، مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری دومین نشست علمی پژوهشی «حوزه، سواد رسانه ای و تبلیغ» با حضور حجت الاسلام علی نهاوندی، مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از علمای رسانه فراگیری سواد رسانه ای را برای همه قشرهای جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر می دانند، اظهار داشت: به منظور آشنایی طلاب جوان با فضای رسانه ای حاکم بر جامعه و دنیای پیرامونی، دومین نشست حوزه، سواد رسانه ای و تبلیغ برگزار می شد.

عارفخانی با اشاره به اینکه امروز افزون بر ابزار سنتی تبلیغ، باید از سایر ابزار و رسانه های تبلیغی به ویژه برای مخاطبان جوان بهره برد، تاکید کرد: اگر حوزه های علمیه خواستار استفاده مفید و ارزشمند از ابزارهای جدید در راستای تبیین آموزه های ناب اسلام هستند باید شناخت کافی از کارکردها، ویژگی ها و آسیب های این ابزار های جدید داشته باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدیران و مسؤولان حوزه علمیه به خوبی و به درستی این ضرورت را تشخیص داده اند و در صدد ارتقای سواد رسانه ای طلاب جوان برای بهره گیری مفید تر از این ابزارهای جدید رسانه ای هستند.

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در پایان ابراز داشت: به دنبال استقبال طلاب جوان و برگزاری موفقیت آمیز نخستین نشست حوزه، سواد رسانه ای و تبلیغ در هفته گذشته، پنج شنبه هفته جاری نیز دومین نشست با حضور حجت الاسلام نهاوندی مدیر کل پژوهش های اسلامی رسانه در مشهد برگزار می شود.

گفتنی است؛ دومین نشست علمی پژوهشی «حوزه، سواد رسانه ای و تبلیغ» با همکاری و همیاری واحد پژوهش مدارس علمیه جواد الائمه(ع) و نور الثقلین پنچ شنبه 13 آبان ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در خیابان صدوق، صدوق سه، مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) برگزار می شود./302/859/ب1

ارسال نظرات