۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۵۸۱۴۹
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان اعلام کرد؛

30 آبان؛ آخرین مهلت نام نویسی طلاب لرستانی در المپیاد علمی

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان از برگزاری المپیاد علمی ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: علاقه مندان برای نام نویسی و شرکت در این المپیاد تا 30 آبان مهلت دارند.
آزمون

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: المپیاد علمی سال 95 ویژه طلاب خواهر در سه مقطع مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان علاقه مند جهت شرکت در این المپیاد تا 30 آبان ماه فرصت نام نویسی دارند، افزود: طلاب همه پایه های سطح دو و سه می توانند در این المپیاد شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله مدرسه ای المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران لرستان آذرماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به این که المپیاد علمی هر سال بین طلاب برگزار می شود، یادآور شد: وجه تمایز المپیاد علمی امسال نسبت به سالهای گذشته، هماهنگ بودن سؤالات آزمون برای طلاب همه شهرستانها است.

مهرابی تصریح کرد: برگزیدگان مرحله مدرسه ای در مرحله استانی المپیاد علمی شرکت کرده و مرحله کشوری نیز با حضور برگزیدگان مرحله استانی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری المپیاد علمی را فرصتی برای ایجاد رقابت علمی سالم بین طلاب عنوان کرد و گفت: ایجاد انگیزه رقابتی سالم بین طلبه ها فرصتی برای ارتقای سطح علمی آنان و شکوفایی استعداد طلاب است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: با شناخت طلاب ممتاز و استعدادهای درخشان فرصتی برای ایجاد زمینه پیشرفت علمی و ارائه خدمات ویژه به آنها صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سایه برگزاری این المپیادهای علمی هر سال میزان سطح علمی طلاب مدارس علمیه لرستان سنجیده می شود و برنامه ریزی در جهت تقویت بنیه علمی آنان در مدارس مورد توجه قرار می گیرد./9459/303ب2

ارسال نظرات