۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۵۷۶۷۰
سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان:

آموزه هاي قرآني جوانان را در برابر تهاجم دشمن بيمه مي كند

سرپرست تبليغات اسلامي هرمزگان گفت: می‌ توان با اشاعه فرهنگ قرآنی در بین مخاطبان و نهادینه ساختن سبک زندگی اخلاقی و اجتماعی در جامعه به‌ ویژه در بین جوانان، آنان را در مقابل هجمه‌ های دشمن بیمه کرد.
حجت الاسلام علي اکبر انصاري راد، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد سرپرست تبليغات اسلامي هرمزگان عصر امروز در همایش سراسری حافظان قرآن کریم، این کتاب آسمانی را  پناهگاهی استوار برای مقابله با توطئه‌ های فرهنگی دشمنان دانست و  گفت: ترویج فرهنگ انس با قرآن باید در محور برنامه‌ های تبلیغی مبلغان باشد.

وي افزود: می‌ توان با اشاعه فرهنگ قرآنی در بین مخاطبان و نهادینه ساختن سبک زندگی اخلاقی و اجتماعی در جامعه به‌ ویژه در بین جوانان، آنان را در مقابل هجمه‌ های دشمن بیمه کرد.

سرپرست تبليغات اسلامي هرمزگات تصريح كرد: ترویج فرهنگ قرآنی در بین مخاطبان به ویژه جوانان می‌ تواند نقش مهمی در مبارزه با تهاجم فرهنگی و هجمه همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب داشته باشد.

حجت‌الاسلام انصاری راد، هجمه‌ های فرهنگی و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از حربه‌ های دیگر دشمنان برشمرد و تصریح کرد: مهمترين روش برای مقابله با توطئه‌ های دشمنان، تعمیق باورهای دینی و آموزه‌ های قرآن و اهل بیت(ع) در جامعه است.

وي در ادامه، خواستار برنامه ‎ریزی برای ترویج سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه با محوریت قرآن و عترت شد و گفت: قرآن به‌ عنوان کتاب هدایت نقش سازنده‌ ای در هدایت جامعه و هدایت زندگی بشری دارد.

سرپرست تبليغات اسلامي هرمزگان، قرآن کریم را مهمترین عامل بازدارندگی از آسیب‌ های اجتماعی و عامل موثری در رفع بزه کاری‌ ها دانست و گفت: نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه راه مقابله با دسیسه‌ های دشمنان و سدی محکم در برابر توطئه‌ های آنان است.

حجت الاسلام انصاري راد بر نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه به عنوان مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان جهت اشاعه سبک زندگی غربی در جامعه تاكيد كرد.

وی در پایان تأکید کرد: فعالیت‌های قرآنی مهمترين راه مقابله با توطئه دشمنان است که باید در جای جای این استان فراگیر شود.

سرپرست تبليغات اسلامي هرمزگان بيان كرد: امر به معروف و نهی از منکر از احکام مهم و ضروری اسلام است چنانکه اگر این حکم اجرا شود بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه اسلامی حل خواهد شد.

حجت الاسلام انصاري راد ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر جز فروعات دینی مسلمانان است همان گونه که مسأله نماز و روزه از جایگاه بالایی برخوردار است بایستی در جهت اعتلای این امر مهم نیز همفکری و انسجام عملی صورت گیرد.

وی فرهنگ سازی درباره فریضه امر به معروف و  نهی از منکر را ضروری برشمرد و  نقش شبکه‌ های مجازی و اجتماعی را در مسائل فرهنگی بسیار چشم گیر دانست.

سرپرست تبليغات اسلامي هرمزگان تصريح كرد: احیای سبک زندگی ایرانی و اسلامی با فریضه امر به معروف و نهی از منکر ممکن می‌ شود که در این راه استفاده از فرهنگ ایرانی و اسلامی در نهادینه کردن فریضه امر به معروف و  نهی از منکر در جامعه ضرورت دارد./202/851/ب1

ارسال نظرات