۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۴۵۷۰۱۵
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

هدف مستکبران از تشکیل گروه‌‌های تکفیری، کشتن اسلام به دست مسلمانان است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف مستکبران از تشکیل گروهک های تروریستی تکفیری کشتن اسلام به دست مسلمانان است، گفت: تنها راه مقابله با گروهک های تروریستی منطقه تقویت وحدت جوامع اسلامی و ایستادگی یکپارچه مسلمانان در مقابل افکار منحرف و باطل تکفیری است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: داعش به عنوان ابزار ابرقدرتها و برای تحقق مطامع آنها شکل گرفت و اکنون پیوستن جوانان اروپایی و آمریکایی به این گروهک مایه نگرانی پدید آورندگان این جریان منحرف شده است.  

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: داعش در رفتار و جنایات خود حد و مرزی را نمی شناسد و اکنون اروپا و آمریکا نگران بازگشت افراد پیوسته به داعش به موطن خود هستند زیرا حضور افرادی با این حجم از خشونت خطری بزرگ برای کشور آنها است.

وی تصریح کرد: گروه های تکفیری با هدف اسلام هراسی و ایجاد رعب و وحشت تشکیل شده و وحدت ملتهای مسلمان منطقه را نشانه رفته است، هدف مستکبران و استثمارگران از تشکیل گروهک های تروریستی تکفیری کشتن اسلام به دست مسلمانان است.

این مسؤول اظهار داشت: اگر حمایت‌های همه جانبه استثمارگران از گروهک های تکفیری وجود نداشت تا کنون بارها و بارها این گروهک های انحرافی نابود شده بودند اما مستکبران برای پیشبرد اهداف خود در منطقه به بقای این تروریست ها کمک می کنند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: مسلمانان منطقه باید با حفظ وحدت کلمه و پرهیز از اختلافات در مقابل اختلاف افکنی دشمنان مقاومت کرده و اجازه ندهند مستکبران بر افکار و عقاید مسلمانان حکومت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مستکبران از وحدت مسلمانان واهمه دارند زیرا بخوبی این نکته را درک کرده اند که در مقابل قدرت اتحاد مسلمانان توطئه ها و نقشه های باطل آنها بی اثر خواهد شد.

این مسؤول در پایان گفت: تنها راه مقابله با گروهک های تروریستی منطقه تقویت وحدت جوامع اسلامی و ایستادگی یکپارچه مسلمانان در مقابل افکار منحرف و باطل تکفیری است./202/857/ب1

ارسال نظرات