۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۵۶۹۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

13 آبان بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدای بزرگوار به دانش آموزان است

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل، 13 آبان را بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدای بزرگوار به دانش آموزان دانست و گفت: شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبانماه وظایف دینی وشرعی ملت است.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروزدر جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدای بزرگوار به دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در این هفته یکی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است، افزود: باید تلاش کنیم تا ایثار و رشادت های شهدای 8 سال دفاع مقدس و به خصوص شهدای نوجوان به دانش آموزان شناسانده شود.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه راهیان نور یکی ازبرنامه های تاثیرگذاردونهاد تربیتی وآموزشی، فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش وسپاه استان است، تصریح کرد: این برنامه ها باید هرچه باشکوهتردر بین مدارس و مناطق نوزده گانه اردبیل در راستایی  شناساندن دستاوردهای شهدای هشت سال دفاع مقدس وانقلاب اسلامی در طول سال اجرا شود.

نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت عباس (ع) استان به برنامه های دیگر هفته بسیج دانش آموزی و به خصوص راهپیمایی روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: باید مسؤولان به گونه ای برنامه ریزی کنند که این راهپیمایی نه تنها با حضورگسترده دانش آموزان بلکه آحاد مختلف مردم، دانشجویان، علما، فرهنگیان ونهادهای دیگر برگزار شود.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه شعارهای ما در راهپیمایی ها برای دشمنان یک پیام دندان شکن وتأثیرگذار است، بیان داشت: شعارهای مردم در راهپیمایی ها بر علیه استکبار به خصوص آمریکا و اسرائیل سبب خوشنودی و امیدواری ملت های آزاده و عامل یاس و ناامیدی دشمن و خنثی کننده توطئه های آنان است.

وی شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبانماه را یکی از وظایف دینی وشرعی ملت دانست و اظهار داشت: راهپیمایی سیزدهم آبانماه فقط دانش آموزی نیست و مردم نیز باید در این راهپیمایی حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی  یوم‌الله 13آبان از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اردبیل که  به‌ عنوان بخشی از بدنه فعال و با نشاط جریان علم و فرهنگ جامعه اسلامی هستند، خواست تا بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری به مستکبران و سلطه‌طلبان جهان، ایستادگی، مقاومت، عزت‌مداری و سلطه‌ناپذیری و جهد و کوشش علمی و فرهنگی خود را نشان دهند./937/202/ب3

ارسال نظرات