۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۵۶۹۲۳
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

طلاب از تسهیلات ویژه جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم نامه میان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاد دانشگاهی استان، 40 هزار خانواده طلاب از تسهیلات ویژه آموزشی بهره‌مند می‌شوند.
انصاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، نشست مشترک مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان و ریاست جهاد دانشگاهی استان صبح امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: حوزه علمیه و جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت علمی بالایی هستند و مشارکت این دو نهاد می‌تواند منجر به شکوفایی استعدادها و حرکت سازنده در مسیر ارتقای علمی و دینی جامعه شود.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه‌ها موجب می‌شود تا مشکلات موجود به‌راحتی و با صرف هزینه کمتری حل شود، افزود: برگزاری جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی با 30 درصد تخفیف از جمله تسهیلات ویژه جهاد دانشگاهی برای خانواده‌های طلاب است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های علمیه در زمینه پژوهش و تحقیقات وجود دارد، از این رو باید بستر مناسب برای استفاده و بکارگیری این ظرفیتها فراهم شود.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه رسالت حوزه‌های علمیه در ارتقای سطح علمی، دینی و معرفتی جامعه بسیار سنگین است، عنوان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه و استفاده مشترک از ظرفیتها و توانمندیهای یکدیگر ثمرات ارزشمندی برای جامعه به همراه خواهد داشت./203/831/ب1

ارسال نظرات