۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۵۶۶۴۸
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد؛

انتظارات آیت الله سبحانی از وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره فساد آوری فضاهای مجازی گفت: بنده از آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می خواهم در این عرصه ورود جدی داشته باشد و سعی کند مفاسد اینترنت را از بین ببرد و سعی در تأسیس اینترنتی ملی داشته باشد.
حضرت آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی در حاشیه دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران به بیان انتظارات خود از وزیر ارتباطات پرداخت و اظهار داشت: بنده اخیرا مطالعاتی در مورد اینترنت داشتم و پی بردم که فضای مجازی مفاسد زیادی برای جوانان دارد و می تواند عقاید و افکار آنها را تا حد زیادی تخریب کند.

وی افزود: به دلیل همین مشکلات فضای مجازی بنده از آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می خواهم در این عرصه ورود جدی داشته باشد و سعی کند مفاسد اینترنت را از بین ببرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با ضروری خواندن قطع رابطه اینترنت کشورمان با کشورهای غربی ابراز داشت: واقعا اگر امکان ندارد که همه مشکلات را از طریق فیلتر کردن از بین ببریم بنده پیشنهاد می کنم یک اینترنت مستقل و ملی داشته باشیم تا بتوانیم نیازمندی های خودمان را از طریق همین فضای مجازی برطرف کنیم.

وی با بیان این که ما توانایی تأسیس اینترنت ملی را داریم، خاطرنشان کرد: همانطور که در بسیاری از موضوعات به خودکفایی رسیده ایم در ارتباطات هم بی نیاز از غرب بشویم که آنها نیز هرگونه غذای فاسدی را از این طریق به کام جوانان ما بریزند./1330/پ202/ج1

ارسال نظرات