۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۵۵۹۰۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دست آمریکا در حمایت از تروریسم رو شده است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، تلاش آمریکا و عربستان در یمن و نیز احیای داعش را یک تلاش مذبوحانه دانست و گفت: دست آمریکا در حمایت از تروریسم رو شده است و ایران دست بر‌تر را دارد.
حجت الاسلام حسین نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل، عصر امروز در همایش نهضت مازنده ایم در کانون عصمت اردبیل، خاطرنشان کرد: نام نهضت، براساس کتاب "من زنده ام" گرفته شده که از مصداق های الگوی سوم برای زنان است و مقام معظم رهبری الگوی سومی را از زنان " شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس" به جهانیان معرفی کردند، زنی که اوج احساس و لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت در هم آمیخته است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ها معرفی فرهنگ شهدا و ترویج عفاف وحجاب در جامعه است، افزود: نهضت ما زنده‌ایم یک نهضت خودجوش مردمی است که در آن دختران جوان با بهره‌گیری از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ایرانی که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت ‌گویی، دشمن اسیر اقتدار، صلابت، ایمان و شجاعت این دختر جوان بوده است، اعلام کنند با تبعیت از ولایت به این موضوع می‌بالیم و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برمی داریم.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه هدف از این تجمع، مبارزه با جنگ نرم دشمن است، تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگوهای عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمین‌مان از جمله اهداف مهم این نهضت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان اردبیل، بیان کرد: ما پیرو مکتبی هستیم که در این مکتب مولا و مقتدای ما امام علی‌(ع) و امام حسین(ع) هستند و دختران بسیجی بایستی پا جا پای شیرزنان کشورمان بگذارند و مقاومت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورید.

وی با اشاره پیام عاشورا به جهانیان ومستکبران، اظهار داشت: زنده باد حسین(ع) که دین خدا را زنده نمود و عاشورای او هر سال خون تازه ای به رگهای جهان می‌رساند و جانی تازه به مظلومان می دهد.

حجت الاسلام نوری تلاش آمریکا و عربستان در یمن و نیز احیای داعش را یک تلاش مذبوحانه دانست و گفت: آمریکا دیگر به یمن نمی‌تواند برگردد، داعش در سوریه و عراق رو به اضمحلال است، حتی مجامع جهانی هم این را فهمیده‌اند، رأی شورای امنیت سازمان در مورد یمن و تحریم داعش نشان از یک هوشیاری جهانی درباره پدیده تروریسم است، دست آمریکا در حمایت از تروریسم رو شده است و ایران دست بر‌تر را دارد.

وی با تبیین هشت سال دفاع مقدس در برابر مستکبران جهانی، افزود: شهدای ما پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان ارسال کردند و به استکبار جهانی ثابت کردند که ما پای انقلاب خود ایستاده ایم و با سربازی امام زمان (عج)، پیرو ولایت خواهیم بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس تجربه بسیار بزرگی برای ما بود و همین تجربه ۸ ساله درس های بسیاری را به بیگانگان و دشمنان ما داد، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی با قرارگرفتن در نا امن ترین منطقه دنیا، آرام ترین و امن ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند و این آرامش نشان می دهد که مجاهدت شهدا چه نتیجه ارزشمندی را داشته است.

وی افزود: ما با تجربه جنگ و با درک انقلاب وظیفه داریم پیام از خود گذشتگی شهدا را به نسل حاضر منتقل کنیم و نسل حاضر باید بداند این انقلاب و آرامش کشور با نثار خون شهدا و ایثار شهدای گرانقدر به دست آمده است./202/937/ب1

ارسال نظرات