۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۵۵۳۳۸
امام جمعه موقت زاهدان:

جنایات آل سعود در منطقه، زمینه‌ساز سقوط این رژیم است

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: آل سعود با جنایاتی که در سرزمینهای مختلف اسلامی از جمله یمن، سوریه، عراق و بحرین مرتکب می‌شود، نه تنها قدرت و اعتبار به دست نمی‌آورد و به هیچ یک از اهداف خود نمی‌رسد، بلکه بیش از پیش زمینه سقوط خود را فراهم می‌کند.
راهداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 23 مهرماه، گفت: نقش امام زین العابدین(ع) در انتقال پیام عاشورا بسیار حیاتی بود، چرا که اگر مجاهدتهای ایشان پس از قیام عاشورا نبود، این قیام و پیامهای انسان‌ساز آن تحریف می‌شد.

وی اظهار کرد: امام زین العابدین(ع) همواره در کنار اباعبدالله(ع) حضور داشتند و در سفر آن حضرت از مدینه به مکه و سپس از مکه به عراق و سرزمین کربلا، ایشان را همراهی می‌کردند و خواست خدا بود تا در روز عاشورا بیمار باشند و زنده بمانند تا پیام عاشورا را به دنیا منتقل کنند.

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان افزود: مراسم عزدارای امام حسین(ع) باید با قدرت نسل به نسل انتقال پیدا کند؛ برگزاری مراسم باشکوه عزاداری اهل بیت(ع) موجب زنده نگه داشتن ارزشهای دینی و احیای اسلام می‌شود، لذا نباید بگذاریم آلوده به خرافات شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی مراسم عزای اهل بیت(ع) مختص شیعه نیست، بیان کرد: اهل سنت نیز در طول سالهای متمادی مجلس عزادرای امام حسین (ع) را برپا کرده‌اند؛ به طوری که امام شافعی در این مراسم حتی مداحی می‌کردند و روضه می‌خواندند.

حجت‌الاسلام راهداری در ادامه با اشاره به همدستی آل سعود با صهیونیستها، عنوان کرد: آل سعود به خیال خود قصد داشت تا با حمله به یمن، این کشور مسلمان را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کند و اختیار آن را در دست گیرد، اما به فضل الهی پس از گذشت مدت طولانی، هر روز شکستهای بیشتری را متحمل می‌شود.

وی ادامه داد: امروز عربستان با شکست در یمن قصد خودنمایی و قدرت‌نمایی دارد و در تازه‌ترین اقدام با کمک ارتش دریایی خود و آمریکا اقدام به بمباران هوایی پایگاههای یمن کرد، اما باید بداند که با چنین اقداماتی، نه تنها موفقیتی به دست نخواهد آورد، بلکه بیش از پیش خود را رسوا و منفور می‌کند.

امام جمعه موقت زاهدان همچنین با اشاره به اینکه نامزدهای ریاست جمهوری امریکا در مناظرات خود به تروریست پروری این دولت اعتراف کرده‌اند، افزود: امروز برای همه دنیا آشکار شده است که یکی از عوامل اصلی قدرت گرفتن داعش و ناامنی‌های سوریه، حمایتی است که از سوی دولت امریکا و صهیونیستها صورت می‌گیرد./831/201/ب2

ارسال نظرات