۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۵۴۷۰۱
مديركانون خورشيد:

امروز دشمنان اسلام و ولايت با نقشه جديد وارد ميدان شده اند

مدير كانون خورشيد گفت: امروز دشمنان اسلام و ولايت با نقشه جديد وارد ميدان شده اند و از درس و مكتب عاشورا به عنوان درس مذاكره استفاده مي كنند و عنوان مي‌كنند پيامبر اكرم(ص) و اميرمومنان هم مذاكره كردند و حسين ابن علي(ع) نيز با عمر سعد مذاكره كرد.
حجت الاسلام محمدحسين مشكوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمد حسين مشكوري، صبح امروز در مراسم زيارت عاشورا ‹‹روضه خورشيد›› کانون فرهنگي هنري ثقلين در مسجد اعظم کرسي کاشان، گفت: دشمنان اسلام از صدر اسلام تاكنون براي مبارزه با ولايت و نابودي ولايت از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكرده اند.

وي افزود: در حالي كه پيامبراكرم(ص) هنوز زنده بود، دشمنان ولايت براي از ميان برداشتن اميرمومنان(ع) از ترور نافرجام رسول خدا گرفته تا ترور اميرمومنان(ع) دست به هركاري زدند اما در هيچكدام از توطئه هاي خود موفق نبودند.

حجت الاسلام مشكوري يادآور شد: امام باقر(ع) مي فرمايد، اسلام بر پنج ركن اساسي نماز، روزه، زكات، حج و ولايت استوار است و در ادامه مي فرمايد، البته اگر ولايت نباشد آن چهار ركن قبلي نيز نخواهد بود.

وي نقش ولايت را نقش محوري برجامعه اسلامي دانست و افزود: اگرملت نسبت به ولايت و اين فريضه مهم و محوري اسلام لحظه اي غفلت و سهل انگاري كند قطعا از داشتن ولايت محروم خواهد شد و بهاي سنگيني را پرداخت خواهد كرد.

مدير كانون خورشيد با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب مي فرمايد، جبهه مقابله با دشمن، جبهه اي است كه هر لحظه با نقشه و توطئه جديدي وارد ميدان مي شود، گفت: يك روز جبهه رويايي و تقابل ملت با دشمن در 8 سال دفاع مقدس است و امروز نيز ملت در تقابل با جبهه جنگ نرم دشم و هجوم گسترده و سنگين دشمن قراردارد.

وي افزود: امروز ايران اسلامي در جبهه جنگ نرم با دشمن به شدت درحال مقاومت و پايداري است تا بتواند در اين جبهه نيز به مانند جبهه 8 سال دفاع مقدس كه با دادن خون هزاران شهيد به پيروزي رسيد در اين جبهه نيز به پيروزي برسد.

حجت الاسلام مشكوري ادامه داد: اگر در جبهه تقابل با جنگ نرم دشمن لحظه اي كوتاهي و غفلت داشته باشيم بايد تاوان سنگيني براي آن پرداخت كنيم كه جبران آن سخت و دشوار خواهد بود و اثرات آن برجاي خواهند ماند.

وي افزود: امت پيامبر نيز با پيامبراكرم(ص) خود اينگونه رفتار كردند و زماني كه درهمه توطئه هاي خود بر عليه پيامبراكرم(ص) با شكست روبرو شدند و متوجه شدند به پيامبر وحي مي شود و توطئه هاي آنها خنثي مي شود، نقشه و توطئه خود را براي ترور، متوجه اميرمومنان(ع) كردند با اين تصوركه به اميرمومنان(ع) وحي نمي شود تا توطئه هاي آنها خنثي شود.

مدير كانون خورشيد، گفت: امروز نيز دشمنان اسلام و ولايت با نقشه جديد وارد ميدان شده اند و از درس و مكتب عاشورا به عنوان درس مذاكره استفاده مي‌كنند و عنوان مي‌كنند پيامبر اكرم(ص) و اميرمومنان هم مذاكره كرد و حسين ابن علي(ع) نيز با عمر سعد مذاكره كرد.

حجت الاسلام مشكوري ابراز کرد: ما بايد از تاريخ درس بگيريم، چرا كه تاريخ اعلام خطركرده است اگر در برابر توطئه هاي دشمن داخلي خارجي مقابله و ايستادگي كنيم آنها را مأيوس خواهيم كرد، اما اگر ساكت بمانيم بهاي سنگيني را بايد پرداخت كنيم.

وي افزود: محور اسلام و ايران اسلامي ولايت است و اگر پشتيبان ولايت نباشيم ضربه خواهيم خورد، اما اگر ولايت را پشتيباني و تقويت كنيم جهان بشريت پراز نور اميد و بركت و رحمت خواهد شد./202/1307/ب1

ارسال نظرات