۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۵۴۵۳۸
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

نوک پیکان هجمه های دشمنان به سمت جوانان انقلابی نشانه رفته است

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان از حضور جوانان انقلابی در عرصه های نظام هراس دارند، گفت: نوک پیکان هجمه های دشمنان به سمت جوانان انقلابی نشانه رفته است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی و فرهنگی به سر می برد، ابراز داشت: متفکران آمریکایی تنها استراتژی از پای درآوردن انقلاب اسلامی را تحریم اقتصادی و استحاله فرهنگی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می دانند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: تضعیف و از پای درآوردن جوانان با استفاده از ابزارهای مدرن و به روز همچون تزریق فرهنگ بی حجابی در زنان و بی غیرتی در مردان تا حدودی استثمارگران را به اهداف شوم خویش نزدیک کرد.

وی مطرح کرد: تزریق و توزیع مواد مخدر و روانگردان یکی دیگر از ترفندهای دشمنان است که عده بسیاری از جوانان را گوشه نشین و بی تحرک کرده است به گونه ای که پس از چند وقت اعتیاد به مواد مخدر به خودکشی یا قتل روی می آورند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: استثمارگران با ترویج بی حجابی در زنان زمینه های فساد و بی بندوباری مردان را نیز رقم زده است و امروز شاهد موج گسترده ای از بی غیرتی و بی عفتی در جامعه هستیم.

این مسؤول بیان داشت: روحیه شهادت طلبی در جوانان نظام، دژی مستحکم در برابر تحقق اهداف استثمارگران است، از این رو دشمنان نوک پیکان حملات و هجمه های خود را به سمت جوانان نشانه رفته اند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه روح و جانمان باید حسینی باشد، گفت: همانطور که حضرت امام حسین(ع) با ایثارگری و روحیه شهادت طلبی سبب احیای اسلام شد طلاب نیز باید به وظیفه خویش عمل کرده و فرهنگ علوی و نبوی را در جامعه نهادینه سازند.

وی به استفاده عموم ملت از کالاهای داخلی اشاره کرد و ابراز داشت: عملیاتی ساختن مطالبات رهبر معظم انقلاب سبب حفظ دستاوردهای انقلاب و پیشبرد اهداف نظام خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: استثمارگران که در رأس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد بسیار بدعهد و غیرقابل اعتماد است، از این رو با استفاده از توان داخلی و احیای اقتصاد نظام از وابستگی و تکیه به دشمنان اسلام خودداری کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: باید با بهره گیری از فرهنگ غنی اسلامی و سیره انبیا و اولیای الهی دشمنان اسلام را به زانو درآورد زیرا در هر برهه تاریخی حق پیروز و باطل نابود شونده است./857/302/ب2

ارسال نظرات