۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۴۵۲۹۱۴
نماینده مردم آمل در مجلس تأکید کرد؛

ضرورت آموزش و فرهنگ سازی برای پیشگیری از جرایم

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ترویج آموزش در میان مردم از جمله امور مهمی است که برای پیشگیری از وقوع جرم باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد و در آینده نزدیک میزان جرم و جنایت را کاهش می دهد.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس امروز در مراسم بزرگداشت هفته ناجا که در ستاد انتظامی آمل برگزار شد، هفته ناجا را به سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک گفت و اظهار داشت: ضرورت دارد قدردان مجاهدتهای والای این عزیزان باشیم که اهتمام والایی در دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب صورت دادند.

وی با بیان رشادت نیروهای انتظامی که برگرفته از رشادتهای شهدای ما است، ابراز داشت: بخشی از امنیت کنونی کشور را مدیون و مرهون نیروی انتظامی هستیم که جا دارد از یکایک این نیروهای جان بر کف و بی ادعا تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: اکنون در آستانه ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) قرار داریم که ایام حزن و اندوه است و می طلبد بهره گیری شایسته ای از این ایام داشته باشیم؛نیاز است از فرصتهای ارزنده ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان استفاده های کافی را ببریم که زمینه ساز سعادت و تعالی می شود.

یوسفیان ملا افزود: تنها شدت جریمه در کاهش جرم کافی نیست و باید ابتدا دلایل وقوع جرم را مشخص و بعد از کارشناسی های موشکافانه دلیل بزه را آشکار کنیم؛ بعد از نمایان شدن دلیل جرم و آسیبها باید راههای فرهنگی مقابله با آن پیدا شود تا تلاش کنیم از آن بهره گیری شایسته و لازم را صورت دهیم.

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: ترویج آموزش در میان مردم از جمله امور مهمی است که برای پیشگیری از وقوع جرم باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد و در آینده نزدیک میزان جرم و جنایت را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاشهای ارزشمند و گرانقدری صورت می دهند، گفت: از این نیروی زحمتکش می خواهیم تا با قدرت و سرعت عمل بیشتر همانند سابق حافظ جان و مال مردم باشند.

یوسفیان ملا با اشاره به این که خدمت به مردم از برکات و دستاوردهای ارزنده ای برخوردار است، افزود: ضرورت دارد از همه ظرفیتها برای خدمت رسانی شایسته به مردم بهره گیری کنیم./1314/پ202/ج1

 

ارسال نظرات