۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۷
کد خبر: ۴۵۲۴۲۸
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

بسیج جهانی اسلام در شرف تأسیس است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با انتقاد از برخی اقدامات غافلان داخلی، گفت: برخی غافلان داخلی یک روز تلاش می کنند که نیروی نظامی را تضعیف کنند و یک روز تلاش می کنند که نام شهدا را از کتاب های درسی حذف کنند.
سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در همایش بزرگ اصحاب آخرالزمانی حضرت سید الشهدا(علیه السلام)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی چهارشنبه شب در گردهمایی خانواده شهدای مدافع حرم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: اسلام و انقلاب با خون شهدا توانست رژیم خون خوار و سفاک پهلوی را در هم شکند و پایه های یک نظام دینی و جمهوری اسلامی را شکل بدهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ابراز داشت: آن چیزی که برای دنیای استکبار گران تمام شد، این بود که یک حکومت دست نشانده آمریکا در ایران روی کار بود و یک ملتی در مقابل طاغوت سینه سپر کرد و از همه هستی مایه گذاشت و شهادت را بر جان خرید و نظام را تغییر داد که نظامی بر پایه دین و اصول الهی در ایران تأسیس شد.

وی ادامه داد: هدف نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع از دین، ارزش ها و ایستادگی در مقابل ستمگران عالم و دفاع از مظلومان جهان بوده و آرمان این ملت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اظهار داشت: برای ساقط کردن این نظام اقدامات گسترده ای انجام دادند؛ صدام ملعون را تحریک کردند تا بلکه به وسیله جنگ نظامی بتوانند به هدف خود برسند اما باز هم موفق نشدند؛ این در حالی بود که فقط دو کشور سوریه و لیبی از ایران حمایت مخفیانه می کردند.

وی افزود: مردم ایران هستی خود را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشتند و 8 سال جنگ نابرابر را مدیریت کردند که سخت ترین فشارها و تهدیدات علیه ایران در آن زمان وجود داشت و کسی فکر نمی کرد که این جنگ به نفع ایران تمام بشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: یک جمله امام راحل در پیام قطعنامه 598 وجود دارد که خیلی ها معنی آن را نفهمیدند و آن جمله این بود که ما باید بسیج جهانی را شکل بدهیم؛ این جمله یعنی این که ما روش خود را عوض کرده ایم و برخی تصور می کردند که ایران نمی تواند به این آرمان برسد.

وی بیان داشت: آمریکا با حمله به عراق و افغانستان قصد داشت که ایران را محدود کند اما این نقشه علیه خود آن ها شد و در عراق یک حکومت مردمی شکل گرفت که در نهایت آمریکا را از عراق اخراج کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی افزود: نتیجه دیگر این بود که از درون کشور عراق مردم بسیج شدند و حشد الشعبی را شکل دادند که امروز این بسیج حاضر است که دشمن در هر جای خاک عراق نفوذ کرد، با آن وارد جنگ شود.

وی ادامه داد: امروز در خانه مردم عراق و رؤسای عشایر عراق که وارد می شویم مشاهده می کنیم که به رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه  ایران عشق دارند و عکس ایشان را در خانه های خود نصب کرده اند.

نمیانده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: در سوریه نیز قصد داشتند که حاکمیت آن را سرنگون کنند و بعد از 5 سال هنوز هیچ کاری نتوانسته اند بکنند؛ امروز تکفیری ها از بسیاری از مناطق سوریه خارج شده اند و در محاصره کامل سوریه قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: محاصره تروریست ها در حلب به معنی نابودی آن ها است و به همین دلیل سازمان ملل و آمریکا می خواهند به هر گونه ای شرایط آزادی آن ها را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی ابراز داشت: بسیج جهانی اسلام امروز در شرف تأسیس است و یکی از نشانه های آن لشکر و تیپ فاطمیون و زینبیون «سلام الله علیهما» بوده که آماده دفاع از اسلام و دین در سراسر دنیاست که یک نمونه آن دفاع از حرم اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: دشمنان و غافلان داخلی بدانند که امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و هیچ کس نمی تواند با این قدرت مقابله کند و قدرت امت اسلامی روز به روز بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با انتقاد از برخی اقدامات مسؤولان کشور، گفت: برخی غافلان داخلی یک روز تلاش می کنند که نیروی نظامی را تضعیف کنند و یک روز تلاش می کنند که نام شهدا را از کتاب های درسی حذف کنند.

وی در پایان تأکید کرد: این دشمنان و غافلان داخلی بدانند که به زودی شاهد پیروزی امت اسلامی و سقوط همه طاغوت های جهان خواهیم بود و اضمحلال قدرت اسرائیل و آمریکا را نسل جوان ما مشاهده خواهد کرد./840/پ202/ج1

ارسال نظرات