۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۵۲۳۸۹
استاد حوزه علمیه قم:

قرآن نسخه درمان الهی برای تمام آلودگی‌های زندگی است

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن نسخه درمان الهی برای تمام آلودگی‌های زندگی است، گفت: بسیاری از افراد تنها قرآن می‌خوانند و عمل نمی‌کنند، خواندن قرآن تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه باید آن توجه و عمل کرد.
توحیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسن ضیاء توحیدی، استاد حوزه علمیه قم شامگاه چهارشنبه در همایش استانی معلمان و اساتید حوزه دین، اظهار داشت: دین روشی برای ارائه کردن زندگی است و دین تنها برای زندگی دنیایی نیست بلکه برای آخرت نیز این دین وجود دارد.

وی با بیان اینکه دین را باید در تمام زندگی خود داشته باشیم، گفت: دین برای تمام زندگی برنامه دارد، سبک زندگی بر اساس باورهایی است که در جامعه وجود دارد و باید زندگی ما از زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) الگو بگیرد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن نسخه درمان الهی برای تمام آلودگی‌های زندگی است، افزود: بسیاری از افراد تنها قرآن می‌خوانند و عمل نمی‌کنند، خواندن قرآن تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه باید به آن توجه و عمل کرد. 

حجت الاسلام توحیدی تصریح کرد: باید در زندگی خود صداقت داشته باشیم و قوانین اسلام و دین را رعایت کنیم، قرآن سبک زندگی اسلامی را به انسان‌ها آموزش می‌دهد که باید به آن توجه کرد.

وی نبود پایه‌های دین را علت بسیاری از ناهنجاری‌ها دانست و ادامه داد: نحوه سبک زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) باید در جامعه برای جوانان تبیین شود و جوانان از این سبک زندگی اسلامی الگوبرداری کنند./880/پ202/ب2

ارسال نظرات