۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۵۱۷۶۸
امام جمعه بجنورد:

دستاوردهای امروز نظام اسلامی ثمره تثبیت انقلاب در دوران دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: موفقیتها و دستاوردهای امروز نظام جمهوری اسلامی ثمره و نتیجه تثبیت انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام یعقوبی - نشست شورای اداری خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور قائم‌مقام وزیر و معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نمایشگاهی از رشادتها، ایثارگریها و جانفشانیهای رزمندگان و شهدا است.

وی با بیان اینکه در این دوران رزمندگان جان بر کف با خلق بهترین و بدیع‌ترین صحنه‌ها و با نثار جان و خون و مال خود انقلاب و نظام اسلامی را تثبیت و تحکیم کردند، افزود: درواقع موفقیتها و دستاوردهای امروز نظام اسلامی ثمره و نتیجه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس انقلاب را به تثبیت رسانده و بارور کرد، ادامه داد: اینکه امروز ایران به‌عنوان کشوری قدرتمند و باعزت شناخته می‌شود به این دلیل است که با فداکاری و ایثارگری رزمندگان، انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس تعمیق یافت.

وی اضافه کرد: امروز شش کشور قدرتمند دنیا بر سر یک میز با ایران نشسته و با نظام اسلامی مذاکره می‌کنند که این موضوع به سبب وزن و قدرت و قیمتی است که ایثارگری رزمندگان و جان‌فشانی شهدا نصیب ایران اسلامی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان به‌عنوان یک کشور قدرتمند، پیش‌رو و بالنده شناخته می‌شود که توانسته با اتکا به نیروی داخلی، دشمنان و استکبار جهانی را ناکام بگذارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر حفظ دستاوردها، آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس، اظهار کرد: باید مسؤولان و متولیان امر با گفتمان سازی، رفتار درست با مردم و تسهیل امور آنها، دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کرده و از این طریق آنها را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی امیدوار نگاه دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر و جابجایی در مدیریت و مسؤولیتها امری طبیعی است، خاطرنشان کرد: طبیعت دنیا تغییر است؛ اما باید تلاش شود در دوران خدمت چشم‌اندازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی دیده و برنامه‌های ما در همان راستا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ زیرا این دو موضوع از اصول مدیریت دینی بوده و اگر رعایت شوند بسیاری از مشکلات و کاستیهای موجود رفع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار کرد: باید مدیران و مسؤولان با تکریم ارباب رجوع و رفع مناسب گرفتاریهای مردم آنها را نسبت به دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دلگرم کنند.

گفتنی است، در این نشست با قدردانی از زحمات محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی سابق استاندار خراسان شمالی، محمدتقی ایرانی به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید استانداری این استان معرفی شد./202/9314/ب1

ارسال نظرات