۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۵۱۱۳۸
استاندار خوزستان:

شیعه امام علی بودن مایه مباهات و افتخار است

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید به صورت متقن و با تأکید بر آیات قرآنی و روایات اهل بیت(ع) از حق امام علی(ع) دفاع شود، گفت: پیرو و شیعه امام علی(ع) شدن مایه افتخار و مباهات است.
تفکر شیعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، در چهارمین همایش بین المللی ولایت که امروز در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با خیرمقدم گویی به حضار برای شرکت در این همایش ابراز داشت: ان شاالله از با بهره مندی سخنان سخنرانان پیرامون مسأله امامت و ولایت به ویژه ولایت امیرمؤمنان(ع) به خوبی و با ادله متقن از آن ولایت دفاع کنیم.

استاندار خوزستان گفت: باید به صورت متقن و با تأکید بر آیات قرآنی و روایات اهل بیت(ع) از حق امیرمؤمنان(ع) و مذهب تشیع جعفری دفاع شود تا مایه مباهات و افتخار قرار گیریم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه پیرو و شیعه امام علی(ع) شدن مایه افتخار و مباهات است، افزود: خداوند را بر این نعمت سپاسگزار هستیم و همزمانی دهه ولایت با هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم.

شریعتی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره بهترین عزیزان است، افزود: این هفته گرامی داشت دفاع مقدس ملت ایران در برابر متجاوزین رژیم بعثی است و این دفاع در حقیقت دفاع از کیان تشیع علوی و اسلام ناب محمدی است.

گفتنی است، چهارمین همایش بین المللی ولایت امروز با حضور اندیشمندان، علما و مسؤولان استانی و کشوری و مهمانان خارجی آغازشد./9456/203/ب3

ارسال نظرات