۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۵۰۹۱۸
آیت الله سبحانی:

طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند

حضرت آ‌یت الله سبحانی با بیان این که فرصت ها همانند ابر بهاری از بین می رود، گفت: دوران درس خواندن نیز همانند ابر بهاری است از این رو وقت ما بسیار کم است بنابراین باید از فرصت ها و زمینه های فراهم شده باید نهایت استفاده را انجام داد.
 ‌آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به فرصت کوتاه عمر انسان، بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر طلاب و روحانیان از فرصت ها تأکید کرد.

وی افزود: فرصت ها همانند ابر بهاری از بین می رود، دوران درس خواندن نیز همانند ابر بهاری است از این رو وقت ما بسیار کم است بنابراین باید از فرصت ها و زمینه های فراهم شده نهایت استفاده را انجام داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که طلاب باید مباحثه و مطالعه را جدی بگیرند، اظهار داشت: در زمان مرحوم حضرت آیت الله بروجردی که ما می آمدیم واقعا همه اهتمام داشتند که درس را مباحثه کنند ازاین رو طلاب امروز هم باید اهتمام کنند.

وی طلاب را به تلاش جدی در تحصیل و فعالیت های علمی توصیه کرد و ادامه داد: طلاب باید با تشکیل حلقات علمی مباحثه کنند تا بتوانند از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات