۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۴۹۰۰۴
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

بیش از هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان تهران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز و با بیش از یک‌هزار ویژه‌برنامه در 34 محور اصلی و 436 محور فرعی تا 7 مهر در سطح استان تهران برگزار می‌شود.
سردار نصیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، امروز در نشست خبری به تشریح ویژه برنامه‌های سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: 8 سال دفاع مقدس کارنامه‌ زرین و درخشان‌ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: دفاع مقدس تاریخ جدا نشدنی از نظام و انقلاب اسلامی است و اوج زیبایی و دلدادگی افرادی که با عشق به اسلام و مقتدای خویش پا به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

نصیری با اشاره به اینکه کشور ایران آغاز جنگ را گرامی می‌دارد، بیان داشت: سایر کشورها آغاز جنگ را به عنوان تاریک‌ترین و تلخ‌ترین ایام خود و پایان آن را گرامی ‌می‌دارند اما در کشور ما شروع جنگ به عنوان هفته دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران اضافه کرد: باید به این نکته توجه داشت که صدام و سایر کشورهای هم پیمانش آغاز کننده این جنگ بودند و هدف شوم آنها نابودی انقلاب اسلامی بود و مردم ایران با همه قدرت و جانفشانی در برابر آن مزدوران متجاوز استقامت کردند به مبارزه پرداختند و از انقلاب و ارزشهای آن دفاع کردند به همین دلیل ما ابتدای این جنگ را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه امروز بصیرت افزایی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز از ملزومات این مهم است، گفت: نسل حاضر باید بداند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز چه رویدادها و دستاوردهایی در کشور اتفاق افتاده و دفاع مقدس نیز از جمله مهمترین اتفاقها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‎رود.

نصیری کیفیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: سپاه سیدالشهدا(ع) علاوه بر ارتقای کمیت برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس به کمیت آن نیز توجه ویژه داشته تا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر به درستی محقق شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: بزرگداشت و برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز و با بیش از یک‌هزار ویژه‌برنامه در 34 محور اصلی و 436 محور فرعی تا 7 مهر در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: رژه نیروی مسلح، غبارروبی و عطر افشانی گلزارهای مطهر شهدا در سطح شهرستاها، برگزاری صبحگاه مشترک نیروی مسلح، تجمع پاسداران و بسیجیان، برپایی نمایشگاه در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

نصیری اضافه کرد: برنامه‌هایی همچون همایش ائمه جماعات، برپایی اردوی موضوعی، افتتاح سایت اینترنتی مرکز حفظ آثار، اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم، رونمایی از نماهنگ تولیدی مردان سیدالشهدا(ع)، برگزاری برنامه‌های ویژه در مقبره ‌های شهدا گمنام، توزیع محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و ... در هفته دفاع مقدس صورت خواهد پذیرفت./813/202/ب3

 

ارسال نظرات