۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۴۴۸۲۷۴
جانشین رییس بسیج جامعه زنان:

خواهران طلبه جهاد کبیر را با انقلاب در عرصه خانواده محقق کنند

جانشین رییس بسیج جامعه زنان گفت: امروز لازم است طلاب در عرصه زنان و خانواده انقلاب ایجاد کنند و این انقلاب در سایه تحلیلهای متناسب در مقابل افکار منحرف دشمن امکان پذیر است.
وقت اقدام انقلابی است

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، مینا بیابانی، جانشین رییس بسیج جامعه زنان، عصر امروز در دومین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جامعه بسیج زنان برگزار شد، گفت: در تحقق جهاد کبیر دو مؤلفه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نخستین مؤلفه، به شخص مبلغ برمی‌گردد که با روشنگری و تبلیغ درصدد محقق ساختن جهاد کبیر در جامعه است.

بیابانی دیگر مؤلفه را انتخاب محتوا متناسب با اقتضائات زمان و مکان بیان کرد و اظهار داشت: وجود فضای معنوی و اساتید مجرب در حوزه‌های علمیه باید به تربیت طلاب انقلابی منجر شود تا جهاد کبیر در جامعه محقق شود.

جانشین رییس بسیج جامعه زنان ادامه داد: ما باید توجه داشته باشیم که آموزشها در زمینه جهاد کبیر بسیار دقیق و مستمر باشد.

وی گفت: امروز لازم است طلاب در عرصه زنان و خانواده انقلاب ایجاد کنند و این انقلاب در سایه تحلیلهای متناسب در مقابل افکار منحرف دشمن امکان پذیر است.

در ادامه ندا آخوندی، نماینده جامعه الزهراء س استان قم، گفت: جامعةالزهراء(س) قم آمادگی دارد دوره‌های جهاد کبیر را در قم برگزار کند.

وی افزود: اگر ما بخواهیم در زمینه‌های فرهنگی به اهداف کلان دست پیدا کینم لازم است آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه را نیز در این مباحث درگیر کنیم و از ظرفیت و پتانسیل آنها در تحقق جهاد کبیر بهره ببریم./813/202/ب2

ارسال نظرات