۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۴۸۱۴۰
نیمی از شرکت کنندگان نظرسنجی اینترنتی وسائل اعلام کردند؛

اطلاع رسانی در موضوع فقه حکومتی از ضرورت بالایی برخوردار است

بیش از نیمی از کاربران شرکت کننده در نظر سنجی اینترنتی سایت وسائل در آبان و آذرماه بر این باور بودند که اطلاع رسانی درباره "فقه حکومتی" در حوزه های علمیه دارای ضرورت بالایی است.
نظرسنجی وسائل

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وسائل، کاربران بازدیدکننده از این پایگاه نظرات خود را درباره نظرسنجی اینترنتی مندرج در صفحه نخست سامانه وسائل اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در نظرسنجی مذکور در ماه های آبان و آدر سال جاری از بازدیدکننده اینترنتی پرسیده شده بود: «بازدیدکننده گرامی، با توجه به رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی وسائل نظر خود را درباره ضرورت این اقدام اطلاع رسانی اعلام کنید.»

60 در صد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقد بودند این اقدام اطلاع رسانی «ضرورت بالایی دارد»؛ در حالی که 20 درصد بر این باور بودند که اطلاع رسانی سایت وسائل در زمینه فقه حکومتی، «ضرورت دارد» و 20 در صد نیز معتقد بودند «ضرورتی ندارد».

پایگاه اطلاع رسانی وسائل برای ارتباط با مخاطبان و فضلای حوزوی و دانشگاهی اهمیت زیادی قائل است و نظرات کاربران معزز را در قالب نظرسنجی اخذ و پس از تحلیل، ترتیب اثر می دهد./836/د102/ل

ارسال نظرات