۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۴۶۸۰۰
عضو حزب مؤتلفه اسلامی:

جریان نفوذ به دنبال حفظ منافع غرب است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نفوذ در آن زمان برای برداشتن افراد ضداستکباری بود امروز برای حفظ منافع غرب است، جریان نفوذ و مجاهدان خلق با یکدیگر برادر و خواهر هستند و جدایی آنها تاکتیک سیاسی است، دید این نسبت به امام راحل و اسلام زاویه‌دار است، امروز به صراحت می‌گویند که با امام مخالف هستیم.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید ترقی عضو حزب مؤتلفه اسلامی شامگاه دوشنبه در نشست رونمایی از فیلم مستند «پرونده ناتمام» ساخته جواد موگویی که در حوزه هنری برگزار شد، درباره فیلم مستند پرونده ناتمام، گفت: در این فیلم نواقصی وجود دارد که باید استفاده از اخبار و اطلاعات موثق کامل شود تا بتوان این موضوع مبهم را برای نسل جوان شفاف و عبرت‌آموز کرد.

وی افزود: در این مستند برخی واقعیات گفته نشده است به عنوان مثال اینکه چرا چند روز پیش از حادثه اسامی 5 نفر یا 6 نفر به حراست نخست وزیری داده می‌شود که نباید از اینها بازرسی شود، یا اینکه چه کسی بعد از صحبت‌های اژه‌ای با تقی محمدی در زندان دیدار داشته و مذاکره کرده است، از این دست موارد زیاد هستند که باید روشن شود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه شناخت نفاق فلز خاص می‌خواهد و هرکس نمی‌تواند آن را بشناسد، عنوان کرد: افراد معدودی چون شهید لاجوردی نفاق را شناختند، هرکس که نسبت به این پرونده اطلاع داشت او را کشتند.

ترقی افزود: نفوذ در آن زمان برای برداشتن افراد ضداستکباری بود امروز برای حفظ منافع غرب است، جریان نفوذ و مجاهدان خلق با یکدیگر برادر و خواهر هستند و جدایی آنها تاکتیک سیاسی است، دید این نسبت به امام راحل و اسلام زاویه‌دار است، امروز به صراحت می‌گویند که با امام  مخالف هستیم.

وی در ادامه گفت: همین افراد امروز معبر نفوذ عوامل استکبار به کشور هستند، ما باید از این شرایط درس بگیریم، اگر روزی اینها امثال کشمیری را از دست دادند مهره نفوذی بالاتری را داشتند که هر روز یک جا و روزی در تیم هسته‌ای نفوذ می‌کند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز هم در معرض خطرات سال 60 هستیم بنابراین باید از شیوه نفوذ آنها درس عبرت گرفته و اجازه ندهیم که انقلاب را منحرف کنند، چراکه قصد آنها این است که اجازه ندهد جامعه‌سازی اسلامی و دولت اسلامی بنا شود./202/807/ب1

ارسال نظرات